Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2012 02:05 - фейсБУКово за лека нощ ;)
Автор: osi4kata Категория: Забавление   
Прочетен: 1925 Коментари: 10 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
гледам сте се развихрили
ураганно във фейса..
Призиви за обичане,
котки, кучета..
нейсе..
Представление пълно,
карнавал на душата,
и дори Кумчо Вълчо,
дето дебне в гората
е надянал отгоре
бяла агнешка кожа,
благо, благо говори..
мазно до невъзможност..
Карнавал и усмивки,
сексапил, аватари,
виртуални забивки,
електронни цигари...
Виртуална пиячка
някой бърка във мрака,
силно мургава врачка
хороскопи размята..
Трака оня с джезвето,
прави сутрин прогнози
и разлива кафето
във най-слонските дози...
А Пегас пошуряло
вече къчове Фърля,
на крилата му в бяло
са се яхнали "гърли"
и крещят речовито
шугарливи памфлети,
а наоколо литкат
пишманливи поети..
Лека нощ :)))



Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. danikova12 - Изказвате мнение. Лошо няма. Аз ...
10.11.2012 10:26
Изказвате мнение.Лошо няма.Аз харесвам творчеството Ви.Съгласна съм с по-горе казаното от Вас,но като се дразните,моля,не влизайте във Фейсбук.Вашето поприще е да се вихрите и плувате в едни води.Оставете другите да се вихрят и развихрят там ,където им харесва.Те също си имат своите фенове.В нашата страна хубава, никоя жабка не си знае гьола.Скача и сърфира без посока и мира!
цитирай
2. djani - Ха така-а -а,
10.11.2012 15:03
Получи ли си го? Шегата ти се взе твърде на сериозно. Въобще в РъБъ всичко е на живот и смърт. Място за каламбури, дори в стихове няма. Хайде къ-ъ-ъ-ш, всеки в неговия си гьол! Пак ще вдигаме стобора и стига глобализъм, интернационализъм, комуниизъм, фашизъм и т.н изми...
цитирай
3. minavamottuk - То може ли някой
10.11.2012 16:24
да не си покаже рогата,вие какво търсите в нейния /наш гьол ,стойте си във вашия ...И не е вярно че ще вдигаме стобори ,свърши се с тях ако не сте разбрали...
цитирай
4. jabalka - Привет osi4kata!
10.11.2012 18:23
Страшно е там - добре си поспряла и написала! :))
цитирай
5. osi4kata - Изказвате мнение. Лошо няма. Аз ...
11.11.2012 06:26
danikova12 написа:
Изказвате мнение.Лошо няма.Аз харесвам творчеството Ви.Съгласна съм с по-горе казаното от Вас,но като се дразните,моля,не влизайте във Фейсбук.Вашето поприще е да се вихрите и плувате в едни води.Оставете другите да се вихрят и развихрят там ,където им харесва.Те също си имат своите фенове.В нашата страна хубава, никоя жабка не си знае гьола.Скача и сърфира без посока и мира!


олелеелел, много лично сте го приела. Да не би да сте ваксинирана срещу хумор? Аз също пиша във фейсбук, драга :)) Стойте над тези неща, забавлявайте се. ;)
цитирай
6. danikova12 - Драго ми е !
11.11.2012 13:01
Лично ли?Нееее,заблудили сте се.Забавлявам се както от бял,така и от черен,и още повече от български хумор.А,да ме подтиквате да гледам на творчеството ви несериозно,си звучи направо несериозно.На творците е присъщо да не понасят критики.Позволявам Ви да изтриете моите коментари.Така или иначе те си бяха адресирани само и единствено до Вас.Ваксинирам се ,разбира се ежегодно,противогрипно...помага! :)
цитирай
7. osi4kata - стой, не думай!
11.11.2012 22:49
как така ще ти изтрия коментарите?! Те дори не са цинични ;).
Лека нощ и приятни сънища! (минавам на "ти", защото си разменихме по някоя и друга дума, знаем се вече, де)

П.П. Не съм се засегнала ни най-малко.
цитирай
8. анонимен - Дани12. . . СЪМ много притеснена за ...
11.11.2012 23:09
Дани12...СЪМ много притеснена за общата ви здравна култура.Противогрипни ваксини,ежегодно...не се шегувайте!Самоубивате ли се бавно,но сигурно???
Или само черен хумор от ,,вашето" си гьолче,където сърфирате необезпокоявана от сезонни неразположения?:)
цитирай
9. osi4kata - нека не надничаме в чуждите гьолчета днес, а?!
12.11.2012 03:00
това не бива да се превръща в ежедневно занимание, защото не е интересно иначе ;).

Радвам се, че се отби, Дани! Не бери грижа за мен, имам дори ваксина против бяс ;)
цитирай
10. raiavid - Браво, Осичке!
13.11.2012 13:30
На мен пък ми хареса това чувство за хумор. Животът ни ще бъде толкова тъп и ужасно скучен, ако няма хумор. Човек трябва да се надсмива дори и на себе си, така мисля аз, защото само тогава може да оцелее. Де, да бяхме всички като Хитър Петър, някак си по-леко щеше да ни бъде и то във всяко едно отношение. А ти бъди!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2241460
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19244
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930