Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2011 23:09 - За сутрешния трафик като за световно изложение
Автор: osi4kata Категория: Забавление   
Прочетен: 1586 Коментари: 4 Гласове:
28

Последна промяна: 15.02.2011 23:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
8.33 сутринта. Същото място - вторият светофар на Евънс Бей. Първият е 20 метра преди него. Колони с коли пъплят отвсякъде. След втория светофар двете леви ленти и колите отдясно и ляво, които завиват наляво и на дясно се сливат в една колона. На цип. Гениална хрумка! Всичко тъпо минава за гениално.

Та, седя си в Нисан-а, леко се придвижвам напред и наблюдавам. Имам тренирано око, разпознавам всяка кола и всяка муцуна в нея.

Ето този на кръстовището отляво  е китаец - кръстила съм го Мин Пин. Злобни малки очички, пресметливи. Пъпешова глава. Ще ме "резне" на ципа. Ще мине пред мен, нищо, че ми се пада отляво. АйПодът му сигурно свири китайския марш, защото някаква нелепа гордост витае в аурата му.

Този отдясно е индиец, чалмосал се е, но знам, че като си махне чалмата и косата му стига до кръста. Д"Артанян! Обзалагам се, че има малко ресторантче и продава "бата" чикен". Точно в тоя момент жена му пита някой клиент "Вуду ляйк съм бата" чикен фор брекфаст" и си поклаща специфично главата заедно с шията. Махараджата д"Артанян няма да ме "изреже" на ципа, но аз ще го изрежа. Нищо, че той е с предимство.

От колата пред мен се чува""Ичку ти матерну!". Сърбин. С жена си. Жена му е учителка, защото свиват към "дъ бойс колидж". Той не може да е учител, ако беше - щеше да е в панделата.

Зад мен едно бабе се е накокошинило зад волана. Пет пръста грим и тон червило върху мачкан лак. Новозеландка. Стара чанта, баровка. Предполагам, че има верига магазини за козметика. Или аптеки. Няма пластични операции, харесва се "нейчърал". Горката И природа... До нея седи мъж на средна възраст. Ухилен до ушите и лъскав. Не е синът И, защото не прилича на надрусан. Сигурно е "партнерът" И и са тръгнали да проверят дали асистентите им са отворили магазините навреме.

Светофарът светва зелено, обаче никой не тръгва, защото едно афро-новозеландче го е хванало червеното по средата на кръстовището и не може да мръдне, защото пред него има самоанец с Тойота Естима и цялото фанао(семейство) вътре, рускиня с Мерседес (познавам я лично) и американец (безобразно дебел) с Линкълн.

Чакаме. Знам, че ще закъснея със седем минути, както всяка сутрин, но не мога да прелетя трафика. Пробвала съм да тръгвам по-рано, но пак закъснявам със седем минути. Ако тръгна по-късно, може би ще закъснея с осем и закъснението ми ще бъде забелязано. Пък и ще ми липсват съседите :).




Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hel - Искрено се забавлявах и възхищавах ...
16.02.2011 00:06
Искрено се забавлявах и възхищавах на твоите наблюдения и размишления.

Обещавам да внимавам
с пластовете грим.
Всички червила и пудри
ще превърна в дим! :))
цитирай
2. osi4kata - амчи и аз ги избягвам вече.
16.02.2011 01:16
червилата и пудрите :))))))))))))))
цитирай
3. scarlety - Хеехе...
16.02.2011 07:33
интересно си ги описала "обичайните заподозрени",които те съпровождат до работа!":)))) Ама сърбина ми прозвуча толкова близко,мило и родно:))))))))))
Поздрави!
цитирай
4. susona - :)
19.02.2011 15:26
и аз обичам да се забавлявам с наблюдения.
твоето "виждане" е моят поглед:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2242666
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19251
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930