Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2012 05:16 - Дванадесет Камшика
Автор: osi4kata Категория: Поезия   
Прочетен: 2089 Коментари: 6 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Дванадесет камшика

 

Да! Аз съм съвършено нов човек..

(не се прехласвайте  по „съвършено“).

Улегнах , сгънах се надве –

удобна съм, направо безпроблемна.

Научих се до лудост да мълча

и да преглъщам канари от болка.

Да сторвам път на мравки и стада

от безогледни пощурели слонове.

Не ме разбирайте в прав текст –

Аз не живея сред животни.

Живея, според нечий интерес,

във същата насока и работя.

Усмивка на акула в психо-транс –

и мъдреците ми са „на мегданя“.

И проповядвам под хипноза – Толерантност!

а те „таквоз животно“ -  просто няма!

Привикнах да ме „мелят на кайма“,

докато садистично се усмихват,

зализаните  мазни плашила,

разтърсили живота ми по Рихтер.

Дванайста степен в скалата на Рихтер...

Дванадесет -  звучи почти епично.

Дванадесет игли без жал се впиват

във мозъка ми. И бълнувам наркотично..

И се пренасям  в нови параметри,

където съм наведена удобно

и лъскам  със съдрана чест паркети,

във чест на  всички лаврови особи.

А лавърът не спира да расте

и да разделя хората на касти,

на простосмъртни и на „богове“,

на малцинства, по пол, по раси...

Дванадесет камшика в мен плющят,

когато вечер самота ме обладава,

но толерантно си мълча...

защото съм удобна. До забрава.

Да, аз съм съвършено нов човек.

Подавам си страната за плесница.

След нея – другата, по  етикет.

А нощем в мен плющят камшици.




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djani - Поетичен поглед
26.09.2012 08:40
Към гадното ни време и мъките на една изтерзана от несправедливостта му душа. Но логично може би следва да напишеш едно "Символ верую" впоследствие. Имаме нужда и от "Марсилеза". А ти можеш да я напишеш. Композитор ще се намери!
цитирай
2. osi4kata - няма проблем да напиша Марсилезата,
26.09.2012 08:47
но ме е страх, че ще бъде използвана от Нечисти Сили :))
цитирай
3. ko642 - Напълно оправдан е страхът ти :). . . ...
26.09.2012 16:10
Напълно оправдан е страхът ти :) .... за това в дебелите стари, свети книги е написано да си налягаме парцала.

Поздрави!
цитирай
4. mariniki - усетих...
26.09.2012 17:11
камшичената сила на думите...
цитирай
5. анонимен - ''А нощем в мен плющят камшици.''
27.09.2012 08:25
''А нощем в мен плющят камшици.''

Гневът не е двигател. И никога не е бил, осичке :-)
А кастите са си навсякъде. И тук дори.
---------------------------------------
Отвън едно, а вътре друго, а? Кофти :)
цитирай
6. анонимен - SCImQEIEcXqedIaj
29.10.2012 01:34
gZypEE <a href="http://abxrufdkwmvf.com/">abxrufdkwmvf</a>, [url=http://ahgazdyvgjqk.com/]ahgazdyvgjqk[/url], [link=http://lecbfdbwtijr.com/]lecbfdbwtijr[/link], http://osalhttdgbra.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2241289
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19244
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930