Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2011 12:45 - Душата ми
Автор: osi4kata Категория: Поезия   
Прочетен: 2519 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

My soul ... It passed all the circles of hell.

It was raped, betrayed and deceived.

I dragged it to the end of the Universe...

Literally! I took it over my left shoulder,

suppressing any form of its rebellion

and snarling angrily if it protested.

I nailed it to the cross. In spite of Jung!*

And then ... Then with a remorse,

it was revived again ... What a good soul!

It used to forgive me all the time

(the art and wisdom of forgiving)

hoping I’ll stop doing wrong,

as I always promised it.

And I tried. I really did! For a while...

but I used to start again -

the merciless war with myself.

I was trying to transcend

and to exceed myself! For what?

Am I happier now? A happier person than before?

My soul cannot exist without love ...

My soul is sick and tired of me

and it is leaving…


Душата ми... Какво ли не видя!?
Насилвах я, предавах я и мамех.
Завлякох я на края на Света...
Буквално! Носех я през рамо.
Потисках всеки неин бунт.
Озъбвах и се - тя като роптаеше.
Разпъвах я на кръст. Напук на Юнг!
А после... После се разкайвах.
Възкръсваше... Добра Душа!
Прощаваше ми (мъдрите прощават),
очакваше от мен да не греша,
аз все така й обещавах...
Опитвах се. Наистина! За ден...
На следващия - пак започвах
безмилостна война в самата мен.
Опитвах се да се надскоча.
Надскочих се! И за какво?!
Щастлива ли съм? По-щастлива?
Душата ми не може без любов...
Омръзнах й. И си отива...

 




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. minavamottuk - Здравей,
24.09.2011 12:52
изплаши ме,даже тема пуснах ,изведнъж изчезна достъпа до теб и ...с тези разправии тук се изплаших ,че те няма вече...
цитирай
2. osi4kata - благодаря за вниманието,
24.09.2011 13:00
бях се деактивирала за малко. :)

Поздрав!
цитирай
3. scarlety - Mного силно,
24.09.2011 13:20
както винаги!:)
Не трябва да позволяваме да си отива душата!
Ще и дадем Любов,как иначе?:)
Поздрав!
цитирай
4. kapito - брей да ти се ненадява човек откъде ...
24.09.2011 18:56
брей да ти се ненадява човек откъде ги вадиш такива, дето все едно аз съм ги писала. В този ред на мисли решавам да пробвам дали не е по-добре изобщо да не се мъча да пиша аз, ами просто да си те чета и толкоз :) Струва ми се далеч по-лесно и още по-далеч по-качествено :) Дано да нямаш нищо против...
Поздрав отдалече!
цитирай
5. planinitenabulgaria - За стихотворенето "Душата ви":
24.09.2011 20:05
Здравей Осичке,
В сърцето ми забоде израза," завлякох я на края на Света". Аз бях по сръбските планини за седмица и ми стана мъчно за България. Поради това извърших трудно пътуване до връх Вражата глава, който е на границата между България и Сърбия. Погледнах към Чипровци, към Белоградчик,към скалния феномен Трите чуки. Усетих в себе си прилив на сили от страната си заслизах към Сърбия.А Ти? Геотрафски сега си точно под /или пък над/ мен.По далечно място от България и да искаш не мижеш да намериш.Макар толкова далеч,написала си прекрасно произведение.
Брависимо,
Коста
цитирай
6. inel379 - Неведоми са пътищата...
28.09.2011 18:47
Благодаря на бога, че ни е устроил така.
Да има и възкръсване.
Това ни дава сили да продължим.
Страхотни стихове, мила!
Емоция, която преживяваш силно и за да не се задушиш...просто дишаш дълбоко.
Благодаря ти за нея!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2232535
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19220
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031