Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2011 03:06 - В средна възраст. Жена.
Автор: osi4kata Категория: Поезия   
Прочетен: 6714 Коментари: 15 Гласове:
33

Последна промяна: 26.05.2011 05:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В този шибан живот аз се люшкам от ляво на дясно.

Консерватори, лейбъри и пишман-демократи.

А яката ме стяга. Души ме! Души ме до бясно!

В средна възраст. Жена. Посред стадо примати...


Зад завеса живях. Закалена до синьо стомана.

Чоплех тухли, забити в Стената.

И градих, и руших от идеи „велики“ пияна.

Марширувах, навита с ключе. Знамената

По пилоните сменяха смисъл и гербове.

По трибуните блясваха нови лица,

замазнели от алчност, от похот, от мерзости.

Марширувах и виках безумно – Ура!


Механизмът в душата ми скръцна със зъб и запече.

Аз отворих от болка очи и видях –

покрай себе си глутница псевдо-човеци,

оскотели от дрога, пиянство и страх.

Бягах дълго. Без сили и мисли останах.

Спрях накрая на тъжния свят.

И си рекох – „е, стигнах до края на драмата,

Няма никога вече да срещна примат!“...


Но – не би! На пръв поглед  спокойно и тихо,

Щом разровиш  - безкрайно жестоко смърди!

Консерватори, лейбъри и ездачи на китове...

Ляво, дясно... Души ме яката. Души!


Безработица – двайсет и седем процента!

Сто процента измама на всяко ниво!

а души се продават за няколко цента...

Да...  Души, непознали човешка любов...


В този шибан живот аз се люшкам от ляво на дясно.

Консерватори, лейбъри и пишман-демократи.

А яката ме стяга. Души ме! Души ме до бясно!

В средна възраст. Жена. Посред стадо примати...

 





Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karaiany - Лелеееее, къртиш яко ! И кво са ? Р...
26.05.2011 03:57
Лелеееее, къртиш яко ! И кво са ? Революция ли да правим ? Онази стена , за която говориш я изкъртихме , няма я - и какво от това ? Вдигнаха нова , невидима , нея как мислиш да бутнеш ?Аз отдавна се отказах да променям света или да бягам от него , защото файда няма-никаква! Да правя малка промяна вътре в себе си - това е нещо съвсем друго, нещо за коетио си заслужава да живеем в нашата средна възраст.Ето в това аз намирам ползата да отидеш на края на света / и аз като теб , Руми/, за да установиш , че това което си търсил е било винаги в теб.
А животът е шибан , защото ни е шибано отвътре и аз съм първият да се съглася с теб , тъй като и аз го чувствам така понякога - шибано !
А стихото ти е трепач -както винаги !
цитирай
2. valsodar - Силно е.
26.05.2011 04:26
Силно е.
цитирай
3. dianav340 - Благодаря!
26.05.2011 04:44
Много ми хареса!Лек и успешен ден!
цитирай
4. nicodima - Чудесен израз на идеята, че...
26.05.2011 08:54
не можеш са избягаш от себе си като отидеш на друго място...
Почтения човек си остава почтен! А човеците навсякъде имат едни и същи слабости, повече или по-малко изразени, повече или по-малко воалирани...
Думите на сина ми, когато се върна последния път от Франция, още звучат в ушите ми: " Те ни мислят за диваци, но и ние - тях! " Новото поколение е резлично, носи ново самочувствие, ние се прекланяхме пред лустросаните идоли на западната демокрация, без да виждаме язвите... А цинизмът на западните политици не е по-различен от този на нашите - просто е по-прикрит и достъпен само за мислещите...
Поздрави!
цитирай
5. osi4kata - мда.
26.05.2011 08:57
Никак не е прикрит цинизмът на политиците, просто - хората са тъпи.
цитирай
6. razkazvachka - Такива са работите...
26.05.2011 10:10
в джунглата чьовешка.
цитирай
7. wonder - Мерзавците
26.05.2011 11:07
Мълчаливо се грижат за нищото.
в миг изострен до краен предел.
Като вълна - в душите разнищени,
доразчепкват си низката цел.

Май на плитко живеят живота си
в час посочил ги с черна ръка.
Греховете отдавна разсрочили
все живеят на чужда глава.
цитирай
8. kleopatrasv - Все още ги има тези лица, замазнели ...
26.05.2011 12:16
Все още ги има тези лица,
замазнели от алчност, от похот, от мерзости
и самоизтъкват се всяка минута от часа
и не виждат това в себе си и нарочно към други се навеждат...

Поздравления за силния стих!
цитирай
9. mitkolrus - От възрастта е.
26.05.2011 12:41
С Р Е Д Н А В Ъ З Р А С Т

Младежките години съм преминал
ала да кажеш, че съм стар – не съм.
По бързея на времето отминало
усещам – в средна възраст съм навлязъл сам .

Доскоро не познавах бръчки по челото.
Торбички под очите ми не са тежали.
Но вече съм познал доброто, злото
и нещо в мен за детството ми жали.

По-мъдър ли отвсякога съм, боже?
По-умен ли – в сравнение с преди?
На възрастта в средата съм, но може
след мен да не остават и следи.

Съмненията се преплитат в мене –
като е средна – още толкова ли имам?
… Среднощ преваля, дявол да го вземе.
Очаквам утро! Имам и да вземам…


М и т к о К о л е в


А иначе, терзанията, макар и разнопосочни, са все едни и същи.
Поздрави на Края на света.
цитирай
10. compassion - Няма страшно! Ще се мре!
26.05.2011 13:10
Но от себе си дори тогава няма да избягаш. Приеми се!
Политиците да са последната ти грижа. Суетата на света с борбата за власт, богатства, слава и т.н. безсмислености е само миг лудост във Вселената. Продължи след края на света да ходиш в светлината в теб ... жена на средна възраст ...
цитирай
11. анонимен - Събуждане.
26.05.2011 17:51
Събуждане.
цитирай
12. vedrina - !!!
26.05.2011 23:22
!!!
цитирай
13. planinitenabulgaria - За сихотворението "Средна възраст" :
26.05.2011 23:45
Госпожо Осичка,
Само едно изключително умно и надарено с талант от Бога съшество може да напише такова откровение.Достигнала "средна възраст" Ти доказваш,че не си изживяла живота си напразно.Сътворила си нещо като огледало на живота ни днес,направено от несъвършени същества,в което богатите духовно хора като Теб да се оглеждат редом с изродите.Няма как да си доволна.Ти се извисяваш много над тях.Ти си ги разбрала,те никога няма да Те разберат.Примири се с това.
За разлика от предишни Твои стихотворения,написани в последно време,това не излиза от допустимте рамки на неизбежния трагизъм и това е добър знак.От "средната възраст" нататък духовната мощ на човека / и жената!/ се отприщва.Защото тя се съчетава при надарените с талант съшества като Теб с опита и разума,натрупан през изминалите години.След година - две ще говориш за "средната възраст" като период от живота си,когато си била скандално млада...
За стихотворението - брависимо!!!
Коста

цитирай
14. sande - Поздрави за силното сатирично стихотворение!
27.05.2011 03:11
"В средна възраст. Жена. Посред стадо примати..."

Това ли бе, затова ли бе всичко?... Ега ти!

цитирай
15. slunchevchovek - Най-после
01.06.2011 18:50
Най-после успях да прочета нещо смислено и истинско! Очаквах, че поставените по неясни съображения творби на челната страница, са наистина стойностни, но като прочетох няколко от тях ми стана тъжно. Толкова много римувана празнота...
В този уютен кът за графомани...
Добре, че прочетох твоята творба, за да повярвам, че на първа страница в сайта се публикуват и стойностни неща. Поздрави!
Добромир.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2232331
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19219
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031