Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2013 01:08 - Открито Писмо от Дон Жуан до Доня Жуанита
Автор: osi4kata Категория: Поезия   
Прочетен: 1898 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте, колежке!
Отдавна получих офертното Ваше прекрасно писмо,
но толкова много неща ми се случиха, че се забавих. Дали е за зло,
или за добро това закъснение, Фортуна единствено би могла да реши,
но аз Ви повярвах. И да - без съмнение, различна сте доста от всички жени.
Звучите ми пряма, до степен цинизъм. Изглеждате борбена дива коза,
готова да скъса със всякаква близост, ако не почувства онази искра,
която е само за мене присъща. Разбрала сте правилно. Аз съм мъжът,
роден в долината на Вашите сънища и после сдобил се със истинска плът.
И може би винаги Вас съм жадувал, прекрасна ми доня. Гореща жена!
По пътя, осеян с накипрени нули, съм търсел единствено Вас досега.
Очаквал съм всеки задъхващ се казус да спре със превземките в даден момент
и без грам притворство, без зор да покаже, че не всичко живо в пола е кретен.
Бях лудо привличан от дами, слугини, от жрици, певачки, карачки, моми,
но нито в една не намерих грам истина. Нелепи и лаещи псевдо-сърни!
Жадувам Ви, доня. Горя от възбуда. Пратете ми, моля, детайли с адрес.
Не Ви ги открих на търсачката в Гугъл. Това е разумно! И аз съм „импресд“.
Предчувствам, че скоро ще видя лицето Ви – прекрасно и бяло, или пък маслинено.
Какво ли тук значат раса и етнос! Жена, щом е истинска, е значителна винаги.
Жена, що захвърля фалшивите краски, обноски, претенции, но го прави със ум,
за мен би била изключителна рядкост. И аз бих се влюбил – бих паднал бездумен
във плен - доживотен, до сетната глътка, до сетния дъх, до последния миг.
Пратете адрес, моя щура безпътнице! Със истинско име, не само със ник.

Дон Жуан

да ви припомня само писмото от Доня Жуанита до Дон Жуан


"Здравейте колега,

Дочух, че жените изгубват задръжки пред Вашия чар,
Че любите страстно дори и орлите, щом носят поличка или пенюар,
Че всъщност сте умен, а не тъп перверзник и имате будни, прекрасни очи,
Че фалшът до лудост почти Ви изнервя. Фалшиви били всички Ваши жени...

Та, драги ми Дон-е... 
И аз съм в задръстване. Преслушах внимателно много мъже.
Еднакви са, брате. Еднакви до втръсване. Късмет.. Все попадам на куци коне.
Еснафи, поети, крале, музиканти и всякаква паплач - нашир и надлъж,
Прегръщах и любих. И все са паянтови. До днес не се срещнах със истински Мъж.

Надявам се много на Вашата слава и още си вярвам в добрия късмет.
Не съм побесняла разгонена крава. Не съм безморална. Аз търся човек,
С когото ще бъда в реална опастност... от влюбване. Моля Ви, дайте ми шанс!
Станете ми смислово деепричастие. Навярно със Вас ще постигнем баланс.

Пишете ми, Дон-е, във някоя пауза, след някой поредно издънил се флирт,
След някой фалшиво задъхал се казус. 

Пишете ми! Бог с Вас и Мир!

Доня Жуанита"



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2242335
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930