Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2013 01:33 - четири стихотворения
Автор: osi4kata Категория: Поезия   
Прочетен: 3030 Коментари: 13 Гласове:
23

Последна промяна: 05.01.2013 04:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преглъщам сухи залъци и думи,
оплитам се във куци далавери,
надмогвам се по пълнолуние - 
не вия... но пък как се зверя!
На себе си, на другите не искам,
родила съм се деликатна.
Преглъщам неудобни истини,
за да помилвам няколко предателя.
Понякога бих искала да мога
да бъда в отбранителна позиция,
да вия злостно в късна доба
срещу света, да го разнищя,
да му изкарам всички ангели,
да го принудя да ме уважава
и във краката ми да падне,
а аз да се надсмея и забравя
за всички сухи залъци и думи,
за смешното си благородство,
за тягостните пълнолуния
и за престъпната безропотност…

....................................................

Бих предпочела кучешки живот...

Добър стопанин да ме гали,
през месец на фризьор 
(да съм красотна)
и лекарски надзор - на интервали.
Закуска с витамини, с минерали,
месце със сос и сочен кокъл...
Някой от вас ще каже - "О, едва ли
бих преживял каишката безропотно?!"
Но, давайте да бъдем откровени!
При кучетата тя поне е кожена
и има закопчалка, и се сменя,
и даже да я махнеш може...
Бих предпочела кучешки живот,
ще ме развеждат и ще ми сервират...
Кастрация ли? Сумати народ
без "гък" да каже се самокастрира...
Ще бъда най-добрата кучка,
с парфюмец ще маркирам по ъглите,
Ще хващам топката, ще се обуча
да служа (душейки) на важна митница.
Ще ме харесват, щом се зъбя –
ще ме наричат непоколебима
и по достойнства ще ме съдят,
а не според фамилно име.


.........................................

На децата ни нищо не липсва,
намират ни за патетични патриоти,
за мънички и жалки глисти, 
мечтаещи за родните хомоти.
Децата ни... Израстнаха в чужбина,
облажиха от кредитните карти
и тази думичка Родина
им иде "аут оф фешън" - абе, стара...
И ме припарва под лъжичката
като им слушам фразите шаблонни,
едни такива чужди и тактични...
Едни такива... Набонбонени.
Но, няма мърдане. И пито, и платено!
Ударени сме здраво във цената.
Еничарството се променя с времето.
И робството. И правилата на играта.

.............................................................

Обичам силните мъже... 
Такива с много лично мнение,
"със топки", здрави рамене
и да говорят, без да се предвземат.
Да имат и глави на раменете,
а във главите - главно мозък,
по-малко бръмбари (мъжете...
без тях в главите си не могат).
Обичам силните мъже.
Сърцата им са по-големи,
побират цели светове,
побират цялата Вселена...
И могат да обичат до безкрай,
без никаква първопричина,
и без да го запазват в тайна
дори от своите любими.
Обичам силните мъже,
които могат да заплачат
от силата си. Сълзи на човек,
търкулнати в мътилката на здрача...

.......................................................................



Р. Й. Симова, Януари 2013,
Уелингтън, НЗ




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. maxsport - Три гласа
05.01.2013 03:15
По три гласа за всяко от трите.
цитирай
2. osi4kata - закръглих ги на четири,
05.01.2013 04:44
да са на чифт ;)
цитирай
3. maxsport - ПЕТ
05.01.2013 06:42
Харесва ми финалът.Но ще изчакам петото.
цитирай
4. faktifakti - Много ми харесаха.
05.01.2013 08:41
Особенно последните две.
цитирай
5. анонимен - За четвъртото:По добре не ме е ...
05.01.2013 08:59
За четвъртото:
По добре не ме е описвал никой. :)

За третото: Видя ли, аз какво говоря толкова време, м?

За второто: това си е перманентната депресийка, която балансира перманентната еуфорийка. Малка, неопасна циклофренийка.

За първото: На колко години сме, че да не правим компромисчета. Съвсем нормално.
цитирай
6. djani - За пореден път ме оставяш без дъх...
05.01.2013 09:08
За мен ти си ШОТЛАНДСКИ БОЕЦ. МЪЖ, МАКАР И С ПОЛА. С НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ТОПКИ...
цитирай
7. mariniki - разбиващо...
05.01.2013 10:05
ръкопляскам ти, права...
цитирай
8. yotovava - Хем готина кучка,
05.01.2013 11:11
хем патриотизмът ти и човещината ти са свише :)

Поздрав, Руми.
цитирай
9. kapito - Първо две, после четири. . . К'во ...
05.01.2013 16:52
Първо две, после четири... К'во става бе, няма време ли ? Егаси производителността ! Добре, че качеството не е пострадало, даже никак! :)


П.с. НЗ отдолу няма значение ли значи ? :P
цитирай
10. esen - Аплодисментите не стихват!
05.01.2013 21:41
Колкото повече, толкова повече удоволствие от стиховете ти, мислите, чувствата и споделянето!
цитирай
11. eleonoraknyazheva - Три пъти "Ооох..."
05.01.2013 21:51
и на последното "Ееех..";))) Хубаво време за равносметка, Руми. Бъди здрава, останалото рано или късно си идва на мястото...
цитирай
12. planinitenabulgaria - Третото стихотворение -
06.01.2013 22:41
то се заби в сърцето ми!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2243938
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930