Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2012 11:24 - Good Evening, Life
Автор: osi4kata Категория: Поезия   
Прочетен: 2238 Коментари: 10 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Добър вечер, Живот! Гледам празната чаша
и се чудя дали да налея 
питието догоре
или само донякъде...
И мъждука едва полилеят...
Добър вечер, Живот! Сипвам плътно догоре
и отпивам с изпръхнали устни.
И оставям врати и прозорци отворени - 
давам ти свобода да напуснеш.
Добър вечер, Живот! Неуморен партньоре...
Само ти си се вкопчил за мене...
Всички други изчезват.. Даже Оня от Горе
се скатава.. Не ще да ме вземе.
Добър вечер, Живот! За какво ми досаждаш?
Аз отдавна за нищо не ставам.
Това сърце, дето бие е толкова празно...
С диагноза - сърдечна забрава.
Аз забравям и пия ако нещо пропусна...
нещо, някого, някъде...
Вън нощта като вещица черни пирги разпусна
и търкаля в катрана луната.
Добър вечер, Живот! Нека пием за тебе.
Аз отдавна за нищо не ставам.
Вече казах, нали?! Тази мисъл обсебва...
Нямам нищо и нищо не давам.
Аз съм празен човек! Остави ме на мира.
Пий и тръгвай! Не ще те изпратя!
Ако утре осъмна в тази глуха квартира,
ще взривя с ругатня тишината...



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - убийствено силно...
28.07.2012 11:31
както ти го можеш...
моите аплодисменти са за теб...
Руми... най-сърдечно..
цитирай
2. osi4kata - мерси,
28.07.2012 11:44
изпускам пара :)
цитирай
3. mitakat - osi4kata
28.07.2012 13:28
Странно нещо е живота, никой не се е измъкнал от него жив!!!
:)))
цитирай
4. faktifakti - стихотворението е силно и както винаги перфектно написано.
28.07.2012 13:57
но не искам да си в кофти настроение.
цитирай
5. injir - Мамка му и Живот! И той ще свърши. Ще ...
28.07.2012 19:57
Мамка му и Живот! И той ще свърши. Ще види той...
цитирай
6. mystiquewoman - Руми!!!
28.07.2012 23:45
Страшна си ти!
Поздрав!
цитирай
7. planinitenabulgaria - Страхотна си, Руми!!!
29.07.2012 10:18
Животът е функция на Духа, който стои над него. А Дух - Ти го имаш и той понякога Ти диктува и темата и римите от Отвъдното. Туй, което загатваш за себе си не е така - Ти си човек в развитие.
Поздрави,
Коста
цитирай
8. jupel - http://sekirata.blog.bg виж там
29.07.2012 13:40
Пиша ти тук,понеже знам,
че няма как да ми го изтрият и да ми го скрият.
Няма да започна с типичното подмазвачество
и знае на кого,и кога на mystiquewoman ,
planinitenabulgaria....
а ще обърна просто и ясно-
Уважаема,Руми!
Никой не ми отговори в този сайт,навярно ти?!
Аз съм човек на изкуството,
професионалист музикант,
знае се от който се е позаинтересувал.
Пея,свиря и не само клавишни,
пиша текстове на песни,стихове,
проза,а сега подгатвям сценарий,
режисирам ....нещо,някъде!
Нямаше как да се пиша в този сайт,
който най много ме е обидал досега
в интернета,да се пиша в категория поезия
при толкова много неща които правя
и ги харесвам в изкуството като цяло,
но съм убедена,че всички хора
в категория изкуство изобщо не
са за там, с малки изключения
между които и аз! Познавам доста от тях.
Някои се водят просто поети,
а са в изкуство и.т.н!
Ако е в моя чест...Едва ли,
но просто да ми се навират
да ги чета ли? Ами аз не чета
съвременни творби,не от омраза и неуважение,
а просто няма на какво да се науча,
то всичко е копирано,познато ...често без стилни!
Ако са творби,защото за мене това са събирани
от тук и там скалъпени....!!!
Тогава ще ми каже някой умник,
че категорията в която да се определиш,
да пишеш и направиш блог се определя
не само по това какво вършиш,пишеш,
можеш,а по това какво те интересува,
влеченията ти,мераците ти....което
е просто смешно! Има и друго.
На всеки пост потребителят си пише
отгоре дали е към поезия каченото
например или към спорт,но..........
МНОГО РАЗВОДНЕНА РАБОТА! Не е Нормално,
не е дори и силно казано казаното от мен.
А колкото да ме сравняват с лидис
е повече от нагло.Този и профил
е сътворение на модове и админи
и то малко преди да ме изтрият на февруари 2009!
Тя тогава ме копираше яко,
цели мои стихове,пасажи,поведение,
държание..с много лоша рима
приличаща на римата
на една модераторка от сайта калдата.
Уж ми беше приятелка,
но по телефона тогава говорих с нея
и разбрах,че не е в чужбина,
лъжеше ме ...мънкаше нещо
и то на чист български.
Била манипулирана
и друг пишел от блога и профила и.
Пунтираше моите вечни оплаквания тогава.
Аз дадох гластност,
изтриха ме със събрани подписки,
знаете как става това-измислено,
нагласено. Остана тя да ме...
продължи... и до сега е в блог беге,
където се убива да хвали точно
моите недоброжелатели.
По това разбрах,че това не е тя,
профила и е присвоен с цел ....ясна.
Защо ли това да го пускам и в блога си,
като там нещата ми по свестните са в...затъмнение?!?!
Умишлено се прави, от чиста проба завист и злоба,
за да блеснат те,техничарите и "поетите","поетесите".
Точно като в политиката,никой не слиза
от "трона"или като слезнат,
свалят ги правят си кал
и мизерии за сметка на народа.
А и кой би ми отговорил в този сайт,
освен тези двулични хора в сайта,подмазвачи
да ми пишат и да ме учат какво
и кого да чета тук и да хваля!
В това число беше и ти!
И тебе ми препоръчаха и още няколко,
били големите поети и.т.н!
Защо бе,драга? Каква птица си?
Аз те харесвам само по една причина засега
и няма никой правата да ми нарежда,
кого И да харесвам.Харесвам те за това,
че имаш смелостта и хитрината да ме
"асимилираш" по този начин- осичката!
секирката -там някъде,но радвам се на острите..
Но и тебе те издаде едно твое изречение-"По спокойно..."
Знам кой ми ги пишеш тези неща и така и се досещам,защо?
Грешни представи!Който и да е на мое място в живота ми....
да е умрял досега сто пъти, нямам впредвид само интернета.
Поздрав!
Поздрав и на модераторското тяло тук и в нета изобщо, и чрез теб!Защо не?

Колажа е мой, от името на дъщеря ми,доста нашумял -
http://s003.radikal.ru/i204/1207/f1/5a2b11030953.jpg
цитирай
9. djani - Тази изповед...
29.07.2012 15:15
На огнения Jupel малко ме озадачи. Освен Homo sapiens, ние сме и Homo ludens, т.е. играещи, забавляващи се. Смята ли сериозно някой, че може да промени света? Явно се намират такива наивници. Блога е просто техническо средство за комуникация, където всеки споделя виждането си за света и НЕЩАТА, в най-общ смисъл. Излишно е да драматизираме живота, повече от необходимото. До колкото можем ще се мъчим да го променяме към по-добро. А Осичката е като... осичка. С остро жило и нежно, чувствително сърце. Много станахте музите ми. Как ще асимилирам всичко, което ми поднасяте?
цитирай
10. osi4kata - секирче,
29.07.2012 23:44
разбирай ме, както искаш. Нямам нищо против теб. Всеки има право да си пише в блога.

Джани, благодаря.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2241773
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19245
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930