Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2011 05:43 - Дъждовна магия / The Rain Spell
Автор: osi4kata Категория: Поезия   
Прочетен: 1717 Коментари: 1 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Песента на дъжда 

се излива в нощта

като зов на русалка прекрасна.

Не заспивай! Ела!

Подари ми Света!

Изведи ме от стаята тясна!

Притисни ме със плам,

нарисувай огам

по лицето на нощната бездна.

Въздух, огън, земя,

пентаграм и вода...

Нека мойта тъга да изчезне!

В лабиринта голям

на живота ми - храм,

начертай с показалец спирала...

Келтски кръст, колело,

три спирали в едно...

Чуй сърцето дъждовно запяло!

 

Пее с глас на жена 

тази вечер Дъжда.

Аз те моля - чертай пентаграми!

Нейде хлопва врата,

ти си чул песента...

И във бездната грейват огами.

 

The Rain Spell

 

The Song of the Rain

pours down from the sky 

as a call of a beautiful mermaid.

Don"t go to sleep!

Please, don’t go , my love!

Take me out of this small dusty room!

 

Take my body and my soul

with the passion of a green knight.

Paint Ogham* marks

on the face of the deep night..

Air, Fire and Earth,

Water and Pentagrams ...

Let my sorrow vanish into thin air!

 

In the large maze of my life,

you draw shapes on the walls .

Celtic Cross,

purple wheels,

the  three spirals in one ...

Listen to my heart beat,

Because only tonight

the rain sings

with the voice of a woman

and  -

I beg you, my love...

please, draw a pentacle.

Spin the wheel of fortune for me.

Someone opened the gate

and you heard the song ...

The Ogham symbols rise from the abyss




Гласувай:
12



1. planinitenabulgaria - За тихотворението ""Дъждовна магия":
22.09.2011 08:47
Дъждовна магия или Молитва на поета? Прекрасно стихотворение, което звучи като песен. В него има кулминации,има мелодия, тоналността е минорна, има и място за паузи за поемане на дъх.
Браво, Осичке!
Коста
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2240944
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19243
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930