Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2011 07:02 - Hey Mister Barman :)))
Автор: osi4kata Категория: Поезия   
Прочетен: 953 Коментари: 2 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Hey, Mister Barman!

Please help me!

I"d like myself to be a dead man!

Pour some vodka into my glass!

Pour more! More! Shoot the bloody morning!

Don"t kill it! Hit it up in the galoshes!...

Hey, Bartender! You"re still beardless.

You  haven’t met the real life yet!

You"ve never lost a single friends

nor your dreams.

You haven"t felt a traitor"s knife in your back.

The awful Night is gone, though

The Moon still is grinning like a thirsty vampire.

The moon is drunk.

The moon is more than pleased

by our rich, abundant feast.

Hey Bartender,

Probably I have behaved a bit annoying

You look so nervous, please

forgive me ….

I’m pretty  drunk...

Please, could you call a taxi?

Order a cab to Destination Hell…

The driver has to be with horns.

Make sure he wears Prada...

Make sure - he takes the shortcut straight to hell!

Hey, Mister Barman, here"s your money!

You are a good

boy…, I am a dirty scoffer.

Well, I am going now! Goodbye! My taxi has arrived.

The devil"s giving me a ride to hell.


Хей Барман,

помогни ми да умра,

налей ми водка. Още, още.

Налей! Застреляй сутринта!

Не я убивай, стреляй я в галошите...

Хей, Барман! Голобрад си още ти.

Не си с срещал със живота,

не си погребвал хора и мечти,

не си усещал нож до кокал.

Нощта си тръгва. Виждаш ли луната,

ухилена като вампир.

Пияна е. Повръща тишината,

преситена от моя пир.

 

Хей Барман, досадих ли с нещо?

Изглеждаш нервен. Я, не се коСИ.

Пиян съм. Безобразно, по човешки.

Поръчай ми едно такси!

 

Поръчай ми такси за ада.

Шофьорът му да е рогат.

Да носи непременно Prada...

Да кара бързо. Мамка му и свят!

 

Хей Барман, ето ти парите.

Добро момче си ти, аз дърт безбожник.

Е, СБОГОМ! Дойде ми таксито.

Към моя свят.

Благодаря ти, барман, много.





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - И това от серията "Мамка ти и ...
25.07.2011 07:18
И това от серията "Мамка ти и живот скапан!". Адски ме изкефи лафа "...луната, ухилена като вампир". Поздрави!
цитирай
2. scarlety - Страхотен монолог,Руми!
25.07.2011 11:16
Понякога и да не си на няколко водки,ти идва да поръчаш таксито!
А рогатият задължително трябва да носи Prada!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2241988
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19245
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930