Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2011 10:38 - A Letter to Dad
Автор: osi4kata Категория: Поезия   
Прочетен: 1233 Коментари: 6 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

My dearest dad,

 

I’m writing this letter to tell you that

I’m in good health and I’m doing well.

I follow breathlessly my dreams and nothing

can stop me from being what I want to be..

I haven’t forgotten about your existence..

I keep thinking about you and mum a lot

I love you both and I miss our home…

But I’ve grown up strong - just like you, daddy

And I am going to find my own way through life.

Sometimes in the past,

when I was afraid  of the dark,

when I kept eating sweets to excess,

and I could not cope with the ignorance …

you, daddy, used to teach me…

You told me - "Keep your head up!

You can win over the temptation,

beat all your fears and ignore the pain!

You have to be a stronger person,

 you have to become a real Man!”

Then, daddy, you would gently squeeze my small hand

and I would overcome the weakness in haste.

I grew up happy around you and Mom.

I realized what Truth, Love and Comfort are.

I"m prepared for the real life.

And almost nothing can give me a fright.

Well, this is about me ... Tell me - how are you?

Does mom take her pills on a regular basis?

Do you still smoke your pipe in the evening?

Did you manage to find any cheap firewood?

I"m sending you some money for a rainy day...

Please, don’t get upset and don’t ask me why!

It’s already cold outside. Winter is coming...

Buy yourself some shoes and a new coat for Mom…

I also send many kisses to both of you, dad.

Do not worry about me - I"m doing well…

I am coming home for Christmas, albeit briefly...

 

I love you very much:

 

Your grown up child



Писмо до татко


Здравей, татко!


Откраднах си мъничко време,
за да ти пиша, че аз съм добре.
Задъхана следвам мечтите големи
и нищо не може по път да ме спре.
Не съм ви забравила. Мисля ви много!
И знам, че ви липсвам - това ми тежи,
но трябва да стискаме зъби, за Бога!
Човек, в слабостта си, най-често греши...
Така - ти ме учеше някога, татко,
когато се плашех от черния мрак,
когато ядях до преяждане сладко
или се препъвах във къщния праг.
Тогава ми казваше - "Горе главата!
Стъпчи изкушение, болка и страх!"
Ти стискаше ласкаво-силно ръката ми
и аз се преборвах набързо със тях.
Пораснах щастлива при теб и при мама.
Разбрах що е вярност, любов и уют...
Готова съм вече! И никога няма
да ме изплаши човешкият студ!
Така е при мене... Пиши, как сте вие?
Намери ли евтини, сухи дърва?
Мама - лекарства редовно ли пие?
Пушиш ли още следобед лула?
Изпращам ви малко пари. Да си имате.
Не ми се сърди и не питай защо!
Студено е вече навън. Иде зимата...
Купи си обувки, на мама - палто!
Целувам те силно и моля те, татко,
не се притеснявай! Аз съм добре!
Ще дойда по Коледа, макар и за кратко...
Обичам те:
                  Твое голямо дете.
       

 

 




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Много мила изповед!
18.07.2011 10:50
:))
цитирай
2. scarlety - Tова стихо
18.07.2011 12:10
го помня,защото е едно от най-хубавите:)
Трогателно писмо от едно признателно и обичащо голямо дете!
цитирай
3. babaelenica - Поех си дъх и бавно го изпуснах...
18.07.2011 17:44
Толкова човешко писмо...
Честит е този баща с голямото си дете.
цитирай
4. planinitenabulgaria - БРАВО, ГОЛЯМО ДЕТЕ!!! Коста
18.07.2011 19:12
БРАВО,ГОЛЯМО ДЕТЕ!!!
Коста
цитирай
5. erato7 - И тогава, и сега пак ме разплака т...
18.07.2011 19:23
И тогава, и сега пак ме разплака твоята изповед!
цитирай
6. esen - От това стихотворение нататък
19.07.2011 02:09
те познавам и си сред любимите ми поетеси! Винаги ме разплаква.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2240620
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19241
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930