Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2010 05:19 - Цената
Автор: osi4kata Категория: Поезия   
Прочетен: 1765 Коментари: 4 Гласове:
7



 

Живеем порядъчно. Плащаме сметките.
В събота сутрин пием кафе.
Заедно. Бършем умора в салфетките
и се надлъгваме, че сме добре.
Ситни дантели покрай ъглите
на потъмнелите ни очи.
Имаме тръни наболи в душите.
Ех... Емигранти... Навън пак ръми.
Пием кафето и някак си бързаме.
Нервни, припряни... Кой знае защо.
Никой не пуши. Езиците - вързани.
Малко етническо общество.
Като роднини сме. Не се обичаме,
но сме си близки... Самотни души.
Уж сме различни, а си приличаме.
Вън задължително тъжно ръми.
Ей ги децата ни - чуждоезични.
По им е лесно казват така.
Уж са си наши, а са различни.
С други очи възприемат света.
Събота сутрин... Кафето е рядко.
Бледо, размито "филтър кафе"...
Никой не ще да се връща обратно.
Навик... Живеем си тука добре.
Време е. Тръгваме. Леки прегръдки.
"Бай" за довиждане... Вънка ръми...
Бързо колите поемат по пътя.
И до дома все така ни боли.




Гласувай:
7



Следващ постинг

1. анонимен - Много истинско,
08.05.2010 06:49
много тъжно.
цитирай
2. amenda - Страхотен е стиха, но моят любим по ...
10.05.2010 10:56
Страхотен е стиха, но моят любим по темата е с писмото до мама...
Бъди щастлива, осичке :-))
цитирай
3. osi4kata - хехе
10.05.2010 12:47
кое писмо до мама? Имам няколко.
цитирай
4. amenda - Eto tova:
10.05.2010 18:01
Здравей мамо,

Днес денят е прекрасен,
океана е кротък - неземно зелен,
планините край него, обрасли във храсти
и цветя. Топъл пролетен ден.

Аз съм седнала леко облечена само
на верандата с каничка черно кафе
и ти пиша. Как искам да пипна лицето ти, мамо...
И как искам да вярвам, че ти си добре...

Няма изгледи сякаш да дойда по Коледа.
Не плачи, знаеш - не всичко зависи от мен.
Ще работя тогава. Плащат ми двойно.
Прозаично, нали? Прозаично. Съвсем.

Може би ще се видим след другото лято
Може би... Може би... Дявол знай!
Не тъгувай. Обичам те. Все си в главата ми...
Стискам зъби и вярвам в щастливия край.

Това за мене. Кажи, как я карате вие?
Вече чух, че цените са скочили пак
до върха на църковната камбанария...
Сляп е Господ, потънал е в черния мрак...

А народа търпи, търпи като куче.
И се свива в колибка, и кокъл гризе.
Или, както и аз, се възползва от случая
и изчезва нанякъде. За да бъде добре.

Но да бъдеш добре не е толкова лесно.
Не е лесно да бъдеш щастлив.
Чужди хора, език... Да ти кажа ли честно?
Тук дори и .. дори и света ми е крив.

Красотата на чуждия пясъчен бряг
не ме радва. Не ме вдъхновява.
Аз копнея да стъпя на родния праг,
да си вляза у нас, моя майчице бяла.

Не плачи. Аз не плача. Аз само сънувам.
Всяка нощ аз се връщам насън у дома.
През деня аз работя и съществувам,
а живея щастлива край теб през нощта.

Мила мамо, пиши ми! Завършвам, защото
заваля. Просто пролетен ден!
Има капчици дъжд по писмото...

Приеми сто целувки от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2241575
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19245
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930