Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2013 08:52 - Есен
Автор: osi4kata Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2134 Коментари: 6 Гласове:
16

Последна промяна: 09.04.2013 02:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Лятото тази година се проточи до толкова, че за малко да си помисля, че няма да си тръгне никога. Обаче си тръгна, стегна си куфарите и изчезна за една нощ.
И ето я тая ревла Есента. От сутринта рони ситни сълзи и се е набуручила, като че целия свят ѝ е крив, а наоколо е зелено, зелено до побъркване. Не онова депресиращо побъркване, де. Не още. Сега е красиво. Новозеландска красота - малко хладна, но привлекателна. Оттук-нататък няма метеоролог, който  ще е в състояние да направи прогноза за времето при нас. Например, може да познае какви ще са температурите и откъде ще духне вятърът само за сутринта, а после току-виж са пристигнали съвсем други въздушни течения и температурите са паднали или са се повишили с 10 градуса. Понякога, буквално, за един ден се изреждат и четирите годишни сезона, което си има своите очарования. Местните изобщо не се впечатляват и често можеш да ги видиш да подтичват под дъжда с балтона и по джапанки. Или пък боси. И ние си имаме джапанки, но си ги носим само през лятото все още, а палтата ще ги дам утре на химическо чистене, защото ако продължава така, много скоро ще ни потрябват. Може и да не ни потрябват, но трябва да са на "стендбай".
Неделя е и понеже ми е необичайно студено навън (отвикнах, разглези ме лятото) прекарах деня у дома. Толкова отдавна не  си бях прекарвала неделята вкъщи, че никак не ми беше скучно. Преди малко съпружеското тяло направи една голяма баница с праз, аз подквасих сутринта кисело мляко и сега ще вечеряме.
Йото, котаракът, не смее да си покаже носа навън, защото вали дъжд. Изпънал се е във фотьойла си и ме гледа под клепач. Топличко е, осветлението е "он", ухае на баничка и е много уютно.
Хем ви завиждам за пролетта, хем и на мен ми е хубаво.
Добро утро! :)



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djani - Всеки сезон си има прелестите...
07.04.2013 09:42
Докато при нас са ясно очертани, явно в НЗ се каращистват до степен, да има зимни дни, непосредствено след летните. А иначе няма нищо по-релаксиращо от това да наблюдаваш дремеща котка...
цитирай
2. osi4kata - добро утро, Джани!
07.04.2013 09:49
Днес беше най-студеният ден от ноември насам (12 градуса), но пък си починах пълноценно. :)
цитирай
3. aip55 - Винаги
07.04.2013 14:37
Ми е било някак си положително, като се сменят сезоните. Добро почесване на РЕВЛАТА ТИ ЕСЕН. И в нея има романтика и не малко приятни изненади, като циганското лято и т.н....Винаги съм харесвал златистият есенен килим, от жълто до тъмно кафяво, и да шляпам по натрупаните листа, мек персийски килим...... Порадвай и се, тя е дошла при теб.......
цитирай
4. injir - Браво на теб! Браво и на съпружес...
07.04.2013 15:23
Браво на теб! Браво и на съпружеското тяло. Никак не е зле да се намира до теб.:)
цитирай
5. dinkov - Динков
07.04.2013 18:45
Съпружеското тяло неочаквано ме погледна и каза.
- Искаш ли да се поразходим с колата. Ще идем нагоре. Към планината.
Качихме се и потеглихме. Карахме някъде около половин час и отбихме в страни на пътя.
Дъхът ми спря. Гледах с широко отворени очи. И друг път бях минавала по този път но не бях забелязала приликата. Спомних си гледката след Баня, Пловдивско. Точно след селото по пътя за Ведраре. Стара планина отпред, Средна гора в ляво. Невероятна гледка. Килим от багри. Зеленикави, кафяви, жълти. Цветовете преливат един в друг, в далечината билото на Балкана забулено в облаци и ти се приисква да си художник за да нарисуваш всичката тази красота.
Очите ми се навлажниха и една сълза се отрони и търкулна по лицето.
В този момент усетих, че някой непознат от другия край на света, от свидната ми България ми праща поздрав. Съпругът ми ме прегърна, целуна нежно и тихо каза.
- И ти ли го почуства. И мен поздрави.

Слънчев поздрав от дъждовна Тракия.
Ицко
цитирай
6. kontrasti - Искам те
07.04.2013 19:53
слънце искам те
през пролет
есен и зима
че медец osi4kite
по край теб
носят ми
и всяко едно
настроение в мен
се навдига!...

(:–€)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2242328
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930