Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2010 23:13 - Един ден (или защо не искам да работя за никого)
Автор: osi4kata Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2165 Коментари: 10 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
един ден
ще се събудя
всесилна
ще облека най-пъстрите си дрехи
и ще отида на работа
нищо че задължителния цвят
за работното ми облекло е черен

ще кажа добро утро
и всички ще ме гледат
като извънземен субект
обречен на унищожаване
а на мен ще ми е топло и слънчево
нищо че ще е минус два градуса
отнякъде ще се появи
генералният менаджер
сигурно е гледал видиоклип
от записващите камери
и ще ме пита "R U Ok?"
лицемернозагрижено
с издайнически пламъчета
на зло задоволство в погледа
знам че умира за интрижки
от скука навярно
да гледаш клипчета
по осем часа на ден
е доста досадно
моят отговор ще
започва с еф и
ще завършва на офф
високопоставената личност
ще обезумее
ще се втрещи
ще си глътне езика
и ще хукне да търси
собственика
аз ще тръсна буйна грива
ще се ухиля цинично
и ще пратя по дяволите
всички богати
самодоволни
затъпели
самозабравени
надрусани
копелета
по дяволите
когато изляза навън
глобалното затопляне
ще е в апогея си
и ще знам
че нямам никаква вина
за световната рецесия
и за природните катаклизми
може би
точно в този ден
ще ударя джакпот
и ще стана една от тях
по дяволите


Тагове:   ден,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. osi4kata - fuck off,
26.10.2010 23:34
задръстеняци!
цитирай
2. razkazvachka - ежедневните залъгалки докато пътуваме за работа:)))
26.10.2010 23:40
а сега виж обратното, или как - не знам защо - те чета: един ден - когато ме изкараха от кожата, се погледнах отстрани - и бях различна - и поех отговорността за земетресенията и за наводненията, за марсианските нашествия и неосъществените пришествия, за чуждата глупост и за своята привидносмирена търпимосст - и нямаше джакпот, но пък имах контролния пакет на ежедневния страх от живота - с всичкиге "щях", превърнати в "мога" и всеки ден се събуждам всесилна:)))
цитирай
3. tili - Никога не съм имала
26.10.2010 23:45
шеф и работно време и униформа. А синът ми напусна много високоплатена работа, защото не бил щастлив там. Сега работи като фрилансер и не смея да го питам дали е щастлив.. Животът е... допиши си го сама:)
цитирай
4. vippoker - ще се пробвам да пиша май заваля и ...
26.10.2010 23:48
ще се пробвам да пиша
май заваля и стана голяма киша
ще излея кофа мастило
и ще стане много красиво
вече никога няма да бъда сам
ще копнея да бъда там
стоплящ ръцете ти с устни
прегърнал сърцето ти с думи
и може би само ти
ще можеш да ме разбереш
цитирай
5. osi4kata - а сега виж обратното, или как - не ...
27.10.2010 01:01
razkazvachka написа:
а сега виж обратното, или как - не знам защо - те чета: един ден - когато ме изкараха от кожата, се погледнах отстрани - и бях различна - и поех отговорността за земетресенията и за наводненията, за марсианските нашествия и неосъществените пришествия, за чуждата глупост и за своята привидносмирена търпимосст - и нямаше джакпот, но пък имах контролния пакет на ежедневния страх от живота - с всичкиге "щях", превърнати в "мога" и всеки ден се събуждам всесилна:)))


разказче, между нас да си остане - направих точно така :)))) Само че... Не ударих джакпота :)))) I'm free! I can breath.
цитирай
6. osi4kata - ще се пробвам да пиша май заваля и ...
27.10.2010 01:02
vippoker написа:
ще се пробвам да пиша
май заваля и стана голяма киша
ще излея кофа мастило
и ще стане много красиво
вече никога няма да бъда сам
ще копнея да бъда там
стоплящ ръцете ти с устни
прегърнал сърцето ти с думи
и може би само ти
ще можеш да ме разбереш


това май не е само опит за писане :))
цитирай
7. osi4kata - шеф и работно време и униформа. А ...
27.10.2010 01:03
tili написа:
шеф и работно време и униформа. А синът ми напусна много високоплатена работа, защото не бил щастлив там. Сега работи като фрилансер и не смея да го питам дали е щастлив.. Животът е... допиши си го сама:)


сигурно е щастлив синът ти :)). Свободата е чудо!
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - Здрасти, Оси!
27.10.2010 12:48
С теб съм. Я да не ти пука! Дръж се, защото си добър отбор. Здравей!
http://www.youtube.com/watch?v=04854XqcfCY
цитирай
9. panazea - Ти винаги ще си Ти ,
27.10.2010 15:05
Няма да се промениш ! Прегръдка , момиче!
цитирай
10. osi4kata - момичета,
27.10.2010 21:51
за мен е чест да сме в една компания :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2243341
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19253
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930