Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2011 04:36 - За Кадафи (гневно)
Автор: osi4kata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13389 Коментари: 70 Гласове:
47

Последна промяна: 21.10.2011 04:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Събудих се тази сутрин и още преди да си отворя напълно очите, дочух омразния телевизор. Една превъзбудена журналистка (от "собственото" си красноречие) се дереше почти в истерия, че Кадафи е умрял, че са го ритали и блъскали някакви гневни революционери (които до един говорят английски - баси изучените либийци), че едва ли не са го пребили с камъни като някаква си леконравна разбулена арабка, дръзнала да гушне разгонения си съсед.

Направо побеснях! Не за друго - винаги съм намирала този закачулен палячо за налудничав (чела съм плоските му философски опити в прословутото недоразумение, наречено Зелена Книга), а защото ако наистина са убили него, а не някой нещастен двойник - това е един варварски акт, едно безумно погазване на човешките права, едно поредно доказателство, че в този шибан свят нещо не е наред!

Как е възможно всевластните помагачи на въпросните бунтовници да позволят подобно безобразие! Как може без съд и присъда да бъде убит държавен глава, който беше любим приятел на всички останали властимеещи малоумници в продължение на десетилетия? Защо се опитват да ни вкарат в тяхната матрица и да ни плакнат мозъците всяка възможна минута с небивалиците си? Кой им дава право?! 

Хора изхвърлете си телевизорите! Играта загрубя!




Гласувай:
50



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Кой е този, дето
21.10.2011 04:44
шиба света?
цитирай
2. osi4kata - мисля,
21.10.2011 04:48
че знаеш.
цитирай
3. penchoan - Носителят на Нобелова награда за ...
21.10.2011 05:54
Носителят на Нобелова награда за мир Обама действува по този начин: има човек - има проблем, няма човек - няма проблем. Така бяха ликвидирани Саддам Хюсеин, Осама бин Ладен, Кадафи и синът му Сейф ал Ислам. Победа на световната демокрация. Такъв ще бъде краят и на Башар ал-Асад.
А за телевизора си струва да си помислим!
цитирай
4. josarian - penchoan, забрави ли гаврата с българските медици? ккаво ти е виновна демокрацията - това убийство няма нищо общо с демокрацията!
21.10.2011 06:47
Забрави ли, че това чучело изби десетки хиляди свои съграждани!?!?!?!?! Не го ли убиха те, в отговор на безумдтвата му!?!? Или пак американзите им заповядаха да го убият!?! Мнението ми е, че трябваше да бъде изправен пред международен или либийски съд - за да научат всички какъв престъпник беше!!!
цитирай
5. penchoan - Забрави ли, че това чучело изби д...
21.10.2011 07:19
josarian написа:
Забрави ли, че това чучело изби десетки хиляди свои съграждани!?!?!?!?! Не го ли убиха те, в отговор на безумдтвата му!?!? Или пак американзите им заповядаха да го убият!?! Мнението ми е, че трябваше да бъде изправен пред международен или либийски съд - за да научат всички какъв престъпник беше!!!


Точно това имам в предвид - убийството на Кадафи бе извършено или наредено от Вашингтон, за да не се стигне до процес и да излязат на показ връзките на Кадафи с тайните служби на САЩ. Така действува Биг Брадър. Американците не оказаха никакъв натиск върху Кадафи за освобождаване на българските медици, за разлика от Европа, което е доста подозрително, че имат пръст в тази работа.
Джордж Буш старши и младши бяха много по-големи престъпници от Кадафи - избиха над милион иракчани в името на демокрацията, но никой не се опитва да ги осъди даже морално.
Кадафи беше натрупал милиарди долари от петрола за фамилията си, но също така беше осигурил висок жизнен стандарт на либийците, какъвто никога вече няма да имат.
цитирай
6. анонимен - Браво Руми! Ще кажа нещо, което ...
21.10.2011 08:21
Браво Руми!
Ще кажа нещо, което може да шокира някои. Мое бивше гадже лекарка, беше по същото време в Либия. Та каза буквално, че на нашите медици изобщо не им е бил чист косъма. Това е било мнението на колегите им в Либия. За банките не е сигурно, но за алкохола, вналутните далавери и някои неморални действия, било абсолютно сигурно. А това, че американските тайни служби са царе на подобни провокации има милион примери. Всъщност достатъчен е случая "Антонов" след който, България беше обявена за поддръжник на тероризма и печелившата ни търговия с обръжия (над 4 млд. $ годишно) беше унищожена и на наше място се наместиха Америка, Англия и САЩ.
Нещо което прави силно впечатление в репортажите е, че повечето "бунтовници" са облечени с американски униформи?!
цитирай
7. andrei - А не се ли гневиш
21.10.2011 09:02
за публичните екзекуции извършвани срещу либийски младежи на по 17 години на стадиона в Триполи,без съд и присъда-с рязане на ръце,крака и обезглавяване-вината на които младежи е ,че са писали по стените "ДОЛУ Кадафи"?На този стадион и до днес гостуващи отбори откават да стъпят!Такива екзекуции бяха постоянна практика. .Изповядваш криворазбран хуманизъм.Нещо са разбъркани моралните ти ценности.
цитирай
8. kosara2008 - и аз съм гневна като теб!
21.10.2011 09:18
като почна с това жалко и тъпо "ура " на една блогърка и се пренеса в медийното пространство - безумието и арогантността на " журналята" минава всякакви човешки и естеттски граници, то бива слугинаж ама да си загърбиш достойнството си, това вече е гнусно...

блогодаря за този пост,
цитирай
9. osi4kata - чакай, чакай...
21.10.2011 09:25
не ми говори за моралните ценности! Моите морални ценности би трябвало да бъдат обсъждани от хора, които ме познават! Не съм казала нито дума в защита на този побъркан изрод! Говоря за псевдо демократите, които са тръгнали да строят ДЕМОКРАЦИЯ! Ти да не си мислиш случайно, че точно такива намерения имат? Кадафи е престъпник в много отношения и трябваше да бъде съден като такъв! Истинската ДЕМОКРАЦИЯ изключва нелицензирани смъртни присъди! Истинската ДЕМОКРАЦИЯ изобщо изключва смъртните присъди като наказателна мярка! Какви хора сте Вие? Не виждате ли, че ни будалкат, както си искат!.. Аз съм била с изкривени морални представи.. Пфу!
цитирай
10. planinitenabulgaria - За гнева Ти по Кадафи:
21.10.2011 09:49
Госпожо Осичка,
Гневът Ти ми напомня за гнева на Бетховен в пиесата му "Рондо по изгубения петак". Ти си поет, а душата на поета е нещо съвсем различно от душите на нормалните хора. Дали така мислят роднините на загиналите над Локърби, на хилядите либийци, преминали през месомелачките на службите на Кадаифа за сигурност? А нашите медицинкки сестри, които бяха негови заложници срещу 400 000 000 долара? Лошо е, че българи не споделят мъката на тези жени и ги обвиняват, че си били варили самогон /ракия в херметическа тенджера/, че се били "треснали" с друг мъж, мамейки съпруга си е в България, а възможно е да са били правили и още по-лоши неща. Може и да са виновни, каза циганинът /Иван Костов/ след арестуването им без да знае изобщо за какво става въпрос. Това е ограничено мислене. А Твоето е мислене на поет, чиито морални норми не допускат отнемането на човешки живот. Поради тези морални норми Блага Димитрова напусна кабинета на манипулируемия от службите " дисидент" Желев. Вслучая отнетият живот е от изрод, не от човек. Само Междунардният трибунал в Хага би му дал доживотна присъда, защото нямат смъртно наказание. Всички други ще го осъдят на смърт, а ако зависи от либийците, бавно щяха да го делят на молекули.
В едно обаче си несъмнено права, в призива си, "Хора, изхвърлете телевизорите си!" Медиите се ползват за манипулиране, за култивиране на простащина и фалшива ценостна система у хората, за да бъдат те превърнати в примати и лъгани без проблеми. Колкото по-тъп е един човек, толкоз по-дълго стои пред телевизора. И гледа филми и реклами...
Поетите са живи барометри на случващото се, те реагират първи. И Ти сега...
Поздрави,
Коста
цитирай
11. djgator - !!
21.10.2011 09:54
The revolution is now! http://therevolutionisnow.co.uk/
цитирай
12. kosara2008 - споделям и този коментар при една набедена за журналистка грачеща :( "ура" :( за една нечовешка смърт
21.10.2011 09:57
8. tomcat2 - Ура нато нападнаха и опропастиха ...
20.10 16:54 Ура нато нападнаха и опропастиха поредната суверена държава!
Ура сега на власт ще дойдат фанатизирани алкайди подкрепяни от запада!
Ура сега Либия я очаква масов мор и мизерия и деградация!
Ура англо-американски компании и интереси ще завземат ресурсите на либийцитте!
Ура умря Кадафи всичките ни проблеми са решени!
Ура за поредното зверско военно престъпление на хуманният и демократичен запад!
Ура сега Либия се превърна в Ирак и Аганистан!
Ураааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа!

с и позволих да го копирам тук при теб...

цитирай
13. mitakat - osi4kata
21.10.2011 09:59
"Много обществени системи са опитвани в тоя грешен и враждебен свят. Никой не претендира, че демокрацията е съвършена и всемъдра. Наистина, демокрацията е възможно най-лошата система за управление, с изключение на всички останали вече опитани тук и там."
Уинстън Чърчил.
Въпрос на избор на по-малкото зло.
цитирай
14. osi4kata - митак,
21.10.2011 10:24
Чърчил пък за каква демокрация може да дава дефиниция? Анличаните са виждали демокрация само през крив макарон...
цитирай
15. usandthem - В лудостта си и манията си за величие, кадафи пренебрегна многобройните
21.10.2011 10:26
предложения да се оттегли със семейството и парите , които беше награбил. Това, което последва беше очаквано и логично. Виждам, че има много експерти, които явно са благословени с дарбата да виждат в бъдещето и са абсолютно сигурни в незавидната съдба на Либия. Аз нямам тази дарба и ще се огранича с плахата прогноза, че Либия , ако не си намери нов Камилар и писател на зелени бумажки, който да пълни швейцарски банки със стотици откраднати милиарди, по-скоро ще догонва стандарта на Арабските Емирства.
цитирай
16. osi4kata - блажени за верующите :)))
21.10.2011 10:30
Въпреки, че аз също надзъртам чат-пат в бъдещето. Либия ще може да се възстанови само, когато "освободителите "И се принудят да се върнат спешно у дома си :)) За да смажат собствените си народи.
цитирай
17. minavamottuk - Лесно се изхвърля телевизор,
21.10.2011 10:31
знам къде е,знам и как,мога да го вдигна.Как се изхвърля световна машина за манипулиране,дето влиза в телевизора ми ,в компютъра ,в света ми...Понякога благославям,че сме назад като държава,защото все още имаме някаква връзка с корените си ,със здравия разум и земното...с човещината,поне има нещо,дето ни държи,колкото да се упрекваме,радвам се за нас...
цитирай
18. valsodar - Явно си една от малкото трезвоми...
21.10.2011 10:41
Явно си една от малкото трезвомислещи тук, за да се гневиш на това, на което стадото с промити мозъци от медиите се радва. Опасно е, не го демонстрирай публично.
цитирай
19. osi4kata - това ме радва и мен,
21.10.2011 10:43
радва ме, че успяхме да съхраним и децата си. Научихме ги, че щастието не е свързано с пари. Че, колкото по-скромно живее човек, толкова повече неща могат да го зарадват. Мисля, че само народите с традиции ги умеят тези неща. Затова ТРЯБВА да ни има.
цитирай
20. stoineff - И да изхвърлите телевизора гаврата с трупа на кадафи е факт
21.10.2011 10:43
това донесе САЩ на Либия:
http://www.inter-view.info/2011/10/trupa-na-kadfi-gavra-18.html

хора със слаби сърца да не гледат видеото 18+
цитирай
21. osi4kata - Валсо,
21.10.2011 10:44
мен не ме е страх от нищо. Подслушват ме отвсякъде и съм много щастлива, че ги държа в течение :)))
цитирай
22. osi4kata - Стойнев,
21.10.2011 10:47
аз съм изумена от варварството! И съм ужасена от това, че се толерира!
цитирай
23. mitakat - osi4kata
21.10.2011 10:48
Трябва да призная, че си абсолютно права - за съжаление никой в този свят не е виждал истинска демокрация, но това не означава че въпросната мисъл не е вярна, назвисимо кой я е изразил.
:)))
цитирай
24. osi4kata - аз мисля, че демокрация има само в Хаоса.
21.10.2011 10:52
:)) Но не в безпорядъка. Защото Хаос е Висшата форма на Ред.
цитирай
25. анонимен - Обясних достатъчно ясно,
21.10.2011 10:57
че постингът ми беше публикуван, когато излезе информацията, че Кадафи е САМО ЗАЛОВЕН, НО НЕ И УБИТ. И ТОВА ОБЯСНИХ МИЛИОН ПЪТИ В КОМЕНТАРИТЕ СИ, АМА НЯКОИ МАЙ НЕ МОГАТ ДА ЧЕТАТ!
А какво мисля за смъртта му съм обяснила достатъчно ясно в коментарите по-надолу! Не разбирам защо някои хора много държат да покажат, че коментират, без да четат? Аз съзнателно изтрих коментарите им, за да не се излагат, но те явно много държат да го направят, та пишат и отделни постинги!
цитирай
26. stoineff - osi4kata
21.10.2011 10:59
Американския ботуш, ще сгази Либия. Нормални хора може ли да постъпват така с трупа на човек?! Скоро либийците ще заживеят отново на племана, както преди Кадафи.
цитирай
27. mitakat - osi4kata
21.10.2011 11:03
Тук аз спирам, защото това е непонятна за мен материя.
:)))
цитирай
28. osi4kata - здравей, Ани!
21.10.2011 11:06
Съжалявам ако по някакъв начин съм те засегнала. Прочетох поста ти и разбрах какво искаш да кажеш и какво мислиш. Нито за момент не съм имала предвид твоята новина в моя пост. Просто си пиша мнението в раздел лични дневници. За мен този ден е важен, защото мисля, че това е преломната точка в борбата между Доброто и Злото. Злите сили се подхлъзнаха съдбоносно.

Журналистката, която ме пробуди сутринта беше англоговоряща... Между другото тук вече спряха да говорят по въпроса Кадафи. :))

цитирай
29. usandthem - Въпреки, че аз също надзъртам ча...
21.10.2011 11:12
osi4kata написа:
Въпреки, че аз също надзъртам чат-пат в бъдещето. Либия ще може да се възстанови само, когато "освободителите "И се принудят да се върнат спешно у дома си :)) За да смажат собствените си народи.


Точно така ! Тези дни се завръщат у дома холандските войски , за да продължат "тъпченето" на собствения си народ. Мръсните гадове стигнаха до там, че да забранят марихуаната в кафенетата ! :) Прибират се и датските части и гледат на кръв, тежко им на датчаните. Канадците и те са в ужас - и там тъпченето ще се поднови с пълна сила. Между другото ще се подновят и дългите списъци на хората, желаещи да емигрират в тези държави. Мазохисти !

Понеже сте се описали като "безкрайно интелигентна", а аз винаги съм търсел точно такива събеседници, ще ви помоля да ми разясните едно нещо - Как производителките на петрол от ОПЕК се превърнаха в свръх богати и модерни държави, при положение, че преди "гадните империалисти-експлоататори" да им разработят нефтените залежи, са живели в палатки, а шейховете в кирпичени къщи, наричани претенциозно "палати" ?! И, ако позволите още един въпрос, дано не злоупотребявам, но все пак безкрайно интелигентни не се намират всеки ден ! Знаете ли кои държави разработват петролни кладенци в Ирак и коя държава разработва най-много ?!

цитирай
30. osi4kata - Европа и Япония усвояват около 90% от петрола, добит от петролните находища в Ирак,
21.10.2011 11:33
чрез контрол над енергийните ресурси, необходими на Европа и Япония, американците се опитват да запазят възможността си да упражняват върху тях значителен натиск.

Мисля, че представите Ви за света са доста остарели. Самите американци вече открито коментират тези факти и протестират без почивен ден. И не само американците.
цитирай
31. анонимен - Осичката,
21.10.2011 11:49
това пояснявам не за теб, а за една друга блогърка, която с коментарите си и при теб държи да покаже, че коментира неща, които не чете!
цитирай
32. osi4kata - ок,
21.10.2011 11:55
радвам се, че уточнихме това.

Всеки има право на мнение, но добрият тон трябва да се спазва :).
цитирай
33. usandthem - не питам кой го усвоява, а кой го добива
21.10.2011 11:55
Като казвате самите американци, навярно имате предвид някаква част от тях, нали ? Защото прозвуча като "всички американци" Само за иформация - в САЩ протестиращите против насилието над домашни животни са в стотици пъти повече от тези, които полежаха на Уолстрийт :). Там е така - обществото е активно и протестира. По отношение на представите ни за света едно е сигурно - различават се. Мисля, че вашите сериозно са повлияни от инерцията в мисленето , породена от пропагандни клишета. Типичен пример беше това за тъпченето. Сигурен съм, че бихте били много щастлива да ви тъпчат в Дания ! :) Това, че САЩ искали чрез контрола на нефта за Европа и Япония да упражняват натиск върху тях е най-глупавото и смешно нещо, което съм чувал ! Ще опростя въпроса си, страхувам се , че в първоначалния му вид е отишъл отвъд безкрая на вашата интелигентност:- Колко кладенеца разработват Китай и Русия в Ирак. Един жокер - Малайзия( "Петронас") експлоатира 3 ( три).
цитирай
34. osi4kata - губите си времето, умнико.
21.10.2011 12:10
И моето. Ходете и целувайте американски задници така, както преди години щяхте да целувате руски.

Аз мисля! Мога да мисля самостоятелно. Имам мозък. А вие летите из нет-а и събиратте информация, която не ви е необходима и ще я забравите, ако не ви плащат вече за нея. Накратко - Вървете по дяволите!
цитирай
35. usandthem - Това е типичният изказ на" беззкрайно интелигентна и самостоятелно мислеща личност " ! :)
21.10.2011 12:25
Силна сте на полето на революционния патос, но когато опре до факти и аргументи се вижда, че горещите вълни са причинени не само от пролетарски гняв ! :) Заявките ви за интелигентност и особено за психическа устойчивост май не са вече актуални. Време за ъпгрейд на профила. Ако имате желание бихме могли да проверим и философските ви познания за реда в хаоса. Бих ви обяснил какво е "странен атрактор" , за сега само ще ви подаря един цитат на Хераклит, с който да си украсявате идеята за съвършеният ред в хаоса-

-"Най-красивият световен порядък би бил като изсипана наслуки купчина смет "
( по Теофраст, Метафизика)
цитирай
36. анонимен - Осичката,
21.10.2011 12:41
аз винаги се старая да го спазвам, откакто съм тук. Но...всеки има праг на търпимост на предизвикателствата. Съжалявам, че трябваше да пиша това при теб, приключвам.
Целувки:)
цитирай
37. osi4kata - и философските ви съждения се крепят само на мощно
21.10.2011 12:48
ресърчване. Гугъл вероятно. Имате ли изобщо ваша мисъл? Нещо извън общоприетите клишета? Нещо, което не сте чули от средствата за масова информация? И не ми цитирайте древни философи, че ставате смешен. И изобщо имате ли нещо, с което да се занимавате или само лазите из нет-а и се правите на умен?

Най-отличителната черта на комплексирания човек е, че се опитва да изпъкне, когато показва на другите колко са глупави.

Няма да си пипам профила изобщо, много добре ми пасва :)).

Аде, ходи търси мъдрости из Гугъл и се прави на безсмъртен пред тийнейджърките.
Аз съм три дни по-стара от Библията.

цитирай
38. tomcat2 - Поздравления за позицията ви, дори ...
21.10.2011 13:12
Поздравления за позицията ви,дори и Кадафи да е този дявол какъвто го описва западната пропаганда ,то най-малкото убийците му показаха ,че с нищо не са по добри от него!Хората радващи се на смъртта му и лапащи като шарани всичко спуснато им от медиите ,имат прекалено наивна и слаба представа за това как стоят нещата в света и световната политика!Това е поредната стъпка към заробването на африка и света от англо-американската глобалистка мафия и институциите и !
цитирай
39. usandthem - Това е много по-добър коментар !
21.10.2011 13:20
Нека приемем, че това за задниците беше проява на моментна слабост ! :) И съм съгласен, че желанието за изпъкване е проява на комплексираност. Някои стигат до там да блъвнат повече от 500 постинга ! Защото светът трябва да ги чуе, защото такава безкрайна интелигентност трябва да бъде споделена, да направи хората щастливи и по-добри ! :) Е такива - свръхинтелигентни и недотъпкани сте ми най-забавни :)
цитирай
40. osi4kata - аз пиша тук,
21.10.2011 13:36
не печеля пари. Пиша на два езика - български и английски. Имам жива публика - не се нуждая от внимание. Всека трета неделя от месеца имам публика в Уелингтън, Нова Зеландия. Чета поезия и ме слушат хора, които ме харесват. Доста са. Участвах в Поетичния Слам на Нова Зеландия., няколко пъти. Печеля пари от уебсайт. Електронни книги. Не съм забогатяла, но съм щастлива с това, което съм.

И съм доста "дотъпкана" - имам мъж 1.90 в разцвета на силите си. Плюс това самата аз съм "секси". Мисля, че бях изчерпателна, кандидат тъпкачо!
цитирай
41. usandthem - Чудесно, продължавай все така, желая ти успех !
21.10.2011 14:04
Но не плачи за мародер, дошъл на власт с преврат и избил своите политически противници ! Мародер, който зад фасадата на красиви идеологии и зелени хартийки, в продължение на повече от 40 години управлява чрез терор, насилие и убийства, а семейството му и приближените му тънат в разкош Тълпата навсякъде реагира първобитно, нима упрекваш италианците, че разкъсаха буквално Мусолини и го обесиха насред площада. Представи си Борисов да суспендира Конституцията и да управлява с терор 40 години. И накрая да го докопа тълпата ! Ами, че те на втората година сега едва го търпят и то при условие, че е пълна слободия ! Стой си при стиховете, това е блестящата ти страна, от пролетарски дух и мразене на америка нямаш нужда, остави това на твоя приятел Кухел ! :)
цитирай
42. minavamottuk - Не можах да те изтрая,нямам какво да ти кажа ,освен да си отвориш очите и ушите ..може да чуеш и видиш нещо различно...
21.10.2011 14:07
usandthem написа:
Но не плачи за мародер, дошъл на власт с преврат и избил своите политически противници ! Мародер, който зад фасадата на красиви идеологии и зелени хартийки, в продължение на повече от 40 години управлява чрез терор, насилие и убийства, а семейството му и приближените му тънат в разкош Тълпата навсякъде реагира първобитно, нима упрекваш италианците, че разкъсаха буквално Мусолини и го обесиха насред площада. Представи си Борисов да суспендира Конституцията и да управлява с терор 40 години. И накрая да го докопа тълпата ! Ами, че те на втората година сега едва го търпят и то при условие, че е пълна слободия ! Стой си при стиховете, това е блестящата ти страна, от пролетарски дух и мразене на америка нямаш нужда, остави това на твоя приятел Кухел ! :)

цитирай
43. osi4kata - не ми давай напътствия и не ми определяй симпатиите,
21.10.2011 14:15
ако обичаш. Всяка проява на варварщина ме вбесява.Няма значение от коя посока е. Аз не мразя американците, напротив. Харесвам простодушието им, нищо че са полу-грамотни повечето. Ненавиждам подходите на управляващите им. Изчерпаха се и се повтарят, преди бяха по-интересни. И не знам дали не им минава през ум, че с толерирането на варварски прояви подписват собствената си смъртна присъда. Прав си за тълпата... Няма по-страшна сила от нея. Затова не бива да бъде озлобявана и нахъсвана.

цитирай
44. usandthem - 42. minavamottuk - Не можах да те изтрая,нямам какво да ти кажа ,освен да си отвориш очите и ушите ..може да чуеш и видиш нещо различно... 14:07
21.10.2011 14:29
Тези думи и аз бих могъл да ги отправя към опонентите си ! Особено към тези , които смятат, че за всичко са виновни американците и евреите. Обаче и в двата случая , неподкрепени от факти и аргументи са само лозунг на стената. Така, че не е достатъчно да ги подхвърлиш минавайки оттук.
цитирай
45. starbuck69 - *
21.10.2011 14:35
Съгласен съм с Румяна - диващината не трябва да бъде толерирана, независимо дали става дума за убийството на обикновен гражданин, държавен глава, или престъпник убит без присъда.
Жадните за кръв и сензации медии, дават на глупаците простор, да вихрят фантазията си отвъд пределите на собствената им тъпота и приспиват сетивата им за нещо далеч по-значимо, което тихо се прокрадва незабелязано...
цитирай
46. usandthem - ако обичаш. Всяка проява на варв...
21.10.2011 14:40
osi4kata написа:
ако обичаш. Всяка проява на варварщина ме вбесява.Няма значение от коя посока е. Аз не мразя американците, напротив. Харесвам простодушието им, нищо че са полу-грамотни повечето. Ненавиждам подходите на управляващите им. Изчерпаха се и се повтарят, преди бяха по-интересни. И не знам дали не им минава през ум, че с толерирането на варварски прояви подписват собствената си смъртна присъда. Прав си за тълпата... Няма по-страшна сила от нея. Затова не бива да бъде озлобявана и нахъсвана.

Това за умните и полуграмотните е много относително, надявам се да го съзнаваш. Безспорно има много американци,които сравнени с теб да минат за полуграмотни, но едва ли са по-малко тези, пред които ще изглеждаш ъъъ, сещаш се, нали, да не вземеш пак да изгубиш контрол ! Разликата е в системите - там по-умните, по-можещите и прочее са движещата сила, конкуренцията го изисква - ако искаш да ти върви бизнеса ще предпочетеш някой от тази категория пред собствените си деца дори. За другата система няма нужда да обяснявам, явно си наясно, щом помниш библейските чудеса. :) Та затова и скептицизма ми относно края на" империята на злото" . Щото от двеста години го чакаме, пък то взе че падна една друга империя, онази широката, където човек дишаше волно ! :)

цитирай
47. анонимен - Уфффф и при теб ли се е дотътрил оня ...
21.10.2011 14:48
Уфффф и при теб ли се е дотътрил оня архидосадник. Хубаво си го пратила да целува задници, но той от леки намеци не разбира. Ужасно досадна пиявица.

Искам да отбележа коментар №26 на Стойнев. Това е истината и който не я разбира, значи е седесар (т.е. жалък безмозъчен лумпен).
цитирай
48. minavamottuk - Доста се задържам тук и знам какво говоря...не съм съгласна с теб...ама никак...но това е мое мнение
21.10.2011 14:54
usandthem написа:
Тези думи и аз бих могъл да ги отправя към опонентите си ! Особено към тези , които смятат, че за всичко са виновни американците и евреите. Обаче и в двата случая , неподкрепени от факти и аргументи са само лозунг на стената. Така, че не е достатъчно да ги подхвърлиш минавайки оттук.

цитирай
49. usandthem - 48 аз не искам да си съгласна с мен, а да се аргументираш...
21.10.2011 15:05
иначе такива призиви -отвори си очите и прочее и аз мога да правя, обаче какъв е смисъла, не искам никого да агитирам, уважавам мнението ти, макар да искам да го оборя. Другото е кухелова риторика - квалификации и обиди, лозунги и клишета ! Като ги питаш нещо конкретно те пращат да целуваш задници, вбесяват се , избухват - защо ?! Защото са убедени, че са прави и непогрешими, не си и помислят да го доказват, те са последната аксиоматична инстанция за Истината !Съжалявам, не съм достатъчно наивен и тъп да го приема на доверие! Не и от доказан тъпак като Кухела, който на всичкото отгоре прилича на Милко Калайджиев ! :)
цитирай
50. idealist - Кадафи трябваше да си отиде от властта отдавна
21.10.2011 15:28
И не защото го искаха САЩ, а защото го искаха либийците. Този английски възпитаник беше дълги години много удобен - и за западните, и за тоталитарните управници. На едните продаваше петрол и с парите от него купуваше стоките и оръжията им. На другите уж беше идеологически партньор - доколкото неговото може да се нарече идеология, разбира се. И също им продаваше петрол и купуваше оръжията им.
Трябваше ли да бъде убит по този нечовешки начин? Разбира се, че не. Трябваше да бъде съден и осъден. За да стане ясно, че тези, които тепърва ще управляват Либия са за законност.
Какво ги чака либийците оттук нататък? Те досега се хранеха от петрола си. Сега петролът им ще храни ясно кого. Малко познавам племената им, държавата им (доколкото там има държава), религията им. Дано народът на Либия не страда дълго и бързо се съвземе. Обединят ли се - могат да го направят. Но защо ли се съмнявам...
цитирай
51. usandthem - идеалист - Превъзходен коментар !
21.10.2011 15:43
Без лицемерни сълзи и обвинения ! Това е същността - Кадафи се мислеше за най-великия и хитрия, че може да балансира между двата идеологически полюса и да ги използва - за това и никой не го защити накрая - на много столове искаше да седне едновременно.
цитирай
52. mileidi46 - Подкрепям те ,
21.10.2011 16:53
от първата до последната дума!!!!
Поздрави!!:)
цитирай
53. анонимен - Аре стига бе!
21.10.2011 17:11
Значи това чудовище ти се вижда толкова приятно, че протестираш заради разправата с него?
Той беше единственият тиранин в наше време и си заслужи участта., не- има още един, севернокореецът.
За такива изроди не е необходим съд и демокрация - унищожават се. Като Саддам.
цитирай
54. demonwind - Спокойно, никой не е убивал Кадафи!
21.10.2011 18:03
Ако въобще някой е убит, това е негов двойник. Помните ли как едно време показваха иракски войници, които хвърляха "бебенца" на земята в името на Аллах? Само и само да насъскат хората срещу Саддам. Впрочем сега и Саддам си живее някъде старините, богат като Крез и изпълнил мисията си. Тук, на Земята. Когато е взел властта в Либия, Кадафи е бил съвсем млад. Мислите ли, че я е взел ей така, без подкрепа отвън? Е, и той изпълни мисията си и сега се оттегля на заслужена почивка. За хората има кръв и зрелища. "Убийството" е удобен момент поддръжниците му да клекнат. Въпреки, че арабите са чешити и трудно го правят.
Остана Ким Чен Ир, Иран... Но там никой не пипа, защото ще има БУМ и то не на едно място. А, и Лукашенко, да. За Беларус обаче малко хора знаят, че заплатите са почти като европейските (ако говорим за Полша например), здравеопазването и образованието са безплатни, градовете са уредени... Не защитавам Батька, защото си служи с идиотски методи за оставане на власт, но поне дава на народа ако не хайвер, то хляб...
Либия вече е в историята. Още една марионетка се оттегли на заслужен отдих. Да видим кой ще е следващия. Или вече не останаха?
цитирай
55. minavamottuk - Мисля си на глас
21.10.2011 18:13
Завъртя се из новините ,че Хилари Клинтън се изказала за Кадафи ,споменавайки думата мъртъв.Това за такива като мен ,аполитични пак означава ,че дават зелена светлина на убийство ,на политиците не знам какво им показва.После се появиха противоречиви слухове- заловен ,ранен ,починал от рани,качен бил цял в превоза,ама стреляно по конвоя ,силите на НАТО били наоколо ,не се знае кой стрелял ,ама някакъв млад революционер бил...
Отдавна се тиражира ,че има двойници,та да вярвам ли на изследвания от силите на НАТО и под политическа поръчка ,дали не се е изтегнал на някой топло място...
Не е въпросът ,дали е диктатор,нали той убива без присъда и прави театър от съда...сигурно има добри ученици ,знам ли какво се вихри там в момента..
Но повече си мисля какво се вихри в нас...Векове това произведение на Бога ,наречено човек се бори да се цивилизова ,демократизира ,да си заслужи името венец на природата...и наистина трябва малко,за да си приел идеята ,че живот не се отнема ,човешки живот ,пък и за животните взехме да се борим за права...Нормалните хора дават на съд ,нормалните не са радват на убийство,нормалните държат на този свят и го искат по-добър...Някои даже имат подозрения защо не е толкова добър...

Всъщност , стига ми толкова мислене на глас...За днес.
цитирай
56. анонимен - Сега видях в По света и у нас кадри с убийството на Кадафи и май си промених мнението.
21.10.2011 18:28
Наистина е гадно. Но най-вярното е това в края на постинга.
Тоя свят наистина е изроден, мръсен и жалък и е време за Апокалипсиса.
цитирай
57. inkata22 - След толкова години.
21.10.2011 18:34
Срещал съм се очи в очи с Кадафи на на площада във Варна ,до шадраван.Почетният караул,който представлявахме беше проверен щателно за патрони в оръжието.После чакахме около 2 часа неговото появяване. Свитата му от женски командоси го ограждаше от всякъде.За първи път видях толкова надменен и в същото време нагъл поглед...Това убийство не е случайно. Има хора ,диктатори, които така са се внедрили в ума на народа си ,че този народ дълго трябва да се лекува от тази зараза.
Беше убит ,защото се страхуват онези ,които сега ще се домогват до властта. Същото се случи и с Чаушеско. При нас нали също така не се разкриха ДС и другите служби на БКП. Това е в интерес и на западняците,онези,които му се мазнеха ,сага бързат да изтрият личното си унижение и лицемерие така. Кой не му клякаше на Кадафи. Наистина унизително и мръсное така да се постъпва. Звяра и жертвата за миг си размениха ролите. Затова не съществува справедлив гняв или нещо такова. Някои от коментаторите тук са се насмукали с ТВ отрова и не се стряскат да я църкат и тук. Ега си манипулацията и умопомрачението. Когато стана трагедията на 11 в Америка една жена каза:"Хак им е на американците ! Така им са пада!" Нима смъртта и то насилствената може да е такъв обединител на мозъчно увредени ?! Коментар 53!!!???,42!!!??? и други...Кадафи бе банка за информация и сега една страница за историята на Либия ,а и на света се затвори без да е прочетена до край. не се наостряйте от информацията втора употреба.Не се подавайте на манипулация.
Тръпки ме побиват какво може да си хареса такъв народ за управник !Нали се задават избори? Подкрепям авторката на публикацията. Лично аз се готвех да напиша един коментар за събитието и за мнението ми за тази насилственна смърт .
Наистина наведеното положение води не само до гръбначни изкривявания.То събужда животното, онова ,което е било малтретирано и все му е била подвита опашката...Жалко.
цитирай
58. oranjevia - За съжаление, осичке мериш според ...
21.10.2011 18:53
За съжаление ,осичке мериш според християнския си морал, а там работят по друг.Често доста различаващ се от нашия. А и тези които са го хванали не са редовна армия отличаваща са с единоначалие,дисциплина и т.н .Твърде бързо съдим за нещата ,опитваме се да мислим при недостиг на информация.
1.убит ли е наистина или хванат.
2 Ако е убит то при какви обстоятелства.
-оказал ли е съпротива или е бил невъоръжен?
-бил ли е убит при въздушна атака?
-или може би при тайна операция?
Това са все въпроси на които трябва да се отговори преди квалификациите на събитието.
цитирай
59. murmashka - това убийство няма нищо общо с демокрацията!
21.10.2011 19:43
Какво отношение има Каддафи към нашите медици бе аланкооло? Нима все още не си разбрал че именно тези които се разбунтуваха в Бенгази ги и осъдиха? Нима не знаеш че ръководителя на ПНС в Либия беше именно този министър на правосъдието който ги осъди и когато ги предадоха на България той във знак на протест напусна правитлството? Нима не знаеш че всички воюващзи араби против Джамахирията са от ,,Ал каеда" и не са либийци??
цитирай
60. murmashka - 13.mitakat
21.10.2011 19:46
Само че по-малкото зло беше именно Каддафи.Моля Бога жестоко да накаже Саркози!
цитирай
61. murmashka - Само хора с престъпни наклонности...
21.10.2011 19:51
Само хора с престъпни наклонности могат да се радват на едно убийство Само престъпници могат да го извършат! Само престъпници могат да го санкционират и помагат на престъпниците да го осъществят.Позор за Франция и Саркози! ,,Но Бог вижда!"
цитирай
62. inel379 - Отвратена съм!
21.10.2011 20:50
Не можах да гледам ужасния клип.
Потрес!
цитирай
63. murmashka - А за, , Зелената книга" и Зе...
21.10.2011 20:57
А за ,,Зелената книга" и Зелената декларация ти не си права! Именно те и помогнаха за създаването в Либия ДЕМОКРАТИЧНО (по арабски) общество и социална справедливост
А сега при новите в Либия няма да има нито безплано образование и лечение и лекарства ,нито безпроцентни заеми за млади семейства нито липса на безработица,нито нищо
цитирай
64. veselinvalev - Аз моя го изхвърлих преди две год...
21.10.2011 22:03
Аз моя го изхвърлих преди две години. Съвсем сериозно говоря. И то за телевизора. И съм в прекрасно разположение на духа. Но пък, ето от компютъра научавам пак какво са давали по телевизията. Без да искам. Докато се рея из блоговото пространство.
:)))
цитирай
65. lisa19 - ...
21.10.2011 22:03
Дано не прозвучи прекалено песимистично и не-трезвомислено, но ако наистина краят на света по календара на инките е 21.12.2012 година, заслужаваме си го. Макар и да не вярвам, че този ден ще е последният, на знам какво по-умно може да се случи след тази дата.
цитирай
66. raders - Това че са говорили английски тези, ...
21.10.2011 22:13
Това че са говорили английски тези, дето са го убили, не означава, че са англичани, нито американци. И физиономиите им са други, явно негови сънародници. Освен това в една война не винаги се спазват правилата. Така убиха и Чаушеску - пак негови хора.
цитирай
67. raders - "Това е поредната стъпка към ...
21.10.2011 22:50
bulgarinut57 написа:
"Това е поредната стъпка към заробването на африка и света от англо-американската глобалистка мафия и институциите и !"

Не разбирам само едно - защо не си казваме нещата с точните определения ???
Страх ли има, к'во ли ???

"...англо-американската глобалистка мафия ..." -
На това му викат ЦИОНИЗЪМ !


А аз на това му викам глупизъм. Ти знаеш ли какво е това заробване, бе приятелю, че я употребяваш тази дума?

цитирай
68. tit - Абе, никой ли не забелязва,
22.10.2011 02:50
че в снимките и репортажите от Либийската Арабска Джамахирия тотално отсъстват жените?
Никакви се не виждат...хора, къде отидоха либийките?
цитирай
69. ufff - Да, Ру!
23.10.2011 09:13
Да, Ру!
цитирай
70. planinitenabulgaria - Към коментаторите:
25.10.2011 21:49
Господа коментатори,
Вместо да се палите един друг и да "яхвате" метлата, защо този скромен повод - поетесата е изказала свои мисли - не го превърнете в интерес към творбите й? Прочетете нейните стихотворения или дори само тези, които Ви харесват. Това е една надарена с талант личност, а доста от Вас пренебрегват този факт и се ловват само за коментара и по случай гръмването на Кадаифа. Я върнете на "предишен постинг", "поровете" в блога й и да видите какво ще откриете. Какви стихотворения има в него!
Коста
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2232719
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19220
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031