Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2011 14:21 - Татко Гошо
Автор: osi4kata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2327 Коментари: 12 Гласове:
17

Последна промяна: 21.09.2011 14:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Спомням си го такъв, какъвто го видях за пръв път. Тогава той беше на моите години - хубав, запазен мъж.  Посрещна ни на входната врата. Усмихнат, с прилежно пригладена коса и гладко избръснат, Много държеше на външния си вид.  Та, първата ми среща с татко Гошо беше на 1 юни 1985 година в София. Тогава  със съпруга ми все още бяхме гаджета и си "ходехме сериозно" :) Аз във Варна, той в София. Виждахме се веднъж месечно като редувахме градовете - ту морската столица, ту административната :). На 1 юни 1985 г. националният отбор по футбол играеше срещу Сърбия и трябваше да се срещнем в София. Румен щеше да осигури билетите, но в последния момент се оказа, че билети няма и за да си изкупи греха, виновникът ни покани да гледаме мача у тях - мен, братовчед ми Чавдар и една приятелка - Нелия.
 
Купихме две-три бутилки бренди "Слънчев бряг" и един час преди футбулната среща аз натиснах звънеца на входната врата. Както вече споменах,татко Гошо ни посрещна. Сърдечно, по шопски - от вратата, право на трапезата. Румен беше изпратен да купи безалкохолни, защото по този край безалкохолното винаги се закупува в последния момент (не е много важно). Любезната домакиня беше приготвила старателно всичко останало - маса за чудо и приказ...

Запознахме се набързо и се разприказвахме. Разговорът течеше непринудено. Веднага се почувствах" в свои води". Румен се върна, а ние вече се "черпехме" :))). Татко Гошо ни говореше за живота с любов, за децата си и жена си с умиление, за плановете си - с хъс.

Преди самото начало на мача,веселбата беше в разгара си. Помня, че дори пяхме "Белите манастири" към края на вечерта. Между другото мачът завърши 2:1, но не помня кой победи :)). Преди да си тръгнем, бъдещият ми свекър ме прегърна бащински и ми каза - "И пак да дайдеш". И аз не закъснях..С Румен се оженихме през октомври.

Дълги години живеехме с татко Гошо и мама Стоилка "врата до врата". Когато дойде време да се роди дъщеря ни, татко Гошо ме закара до родилния дом. Посреднощ звъннах на вратата им с корема напред и с торбичката с тоалетни принадлежности, защото Румен работеше първата си нощта смяна  точно тогава.. Още помня как трепереха ръцете на татко, докато си връзваше обувките в антрето... 

Кръстихме второто си дете на него - Георги. Каква радост беше само! Прибраха ме от родилния навръх осми март. Големият Гошо прегърна малкия и цял път му говори - "На дядо момчето..." 

Миналата година си подготви всички документи и беше готов за пътешествие до НЗ, но внезапно се разболя и отложи пътуването. Преди седмица се чухме по телефона. Беше зле. Днес вече го няма....

Почивай в мир, татко Гошо.




Гласувай:
17



1. minavamottuk - Да,
21.09.2011 14:27
добре е да сме признателни ,защото...родителите ни са браздите ,в които ние зреем
цитирай
2. ufff - Съболезнавания, Руми! Уви, пол...
21.09.2011 14:30
Съболезнавания, Руми! Уви, полека-лека си отива едно свидно за нас поколение - това на родителите ни.
Хареса ми, че го наричаш татко.
Мир на праха му!
цитирай
3. scarlety - Спомен за един баща!
21.09.2011 14:34
И то много мил!
Нека почива в мир!
цитирай
4. karambol5 - Нека почива в мир !
21.09.2011 14:43
Нека почива в мир !
цитирай
5. svoboda64 - Мир на душата му!
21.09.2011 14:51
"Големите" по-малко говорят и много по вършат. Затова ги помним - с добро!
цитирай
6. mitkolrus - Да почива в мир!
21.09.2011 15:16
Съболезнования.
цитирай
7. ivana59 - Мир и светлина за душата му...
21.09.2011 15:35
Мир и светлина за душата му...
цитирай
8. stela50 - Да е светла паметта на този човек ,
21.09.2011 17:16
оставил след себе си хубави спомени и незаличими следи .
Съболезнования !
цитирай
9. elineli - Добрите
21.09.2011 18:18
винаги рано ... :(
цитирай
10. magicktarot - Съболезнования! Бог да го прости!
22.09.2011 00:25
Много мил постинг!
цитирай
11. planinitenabulgaria - За посланието да Татко Гошо:
22.09.2011 08:31
Здравей Осичке,
Много ме развълнува това писмо и поради друга причина, защото вероятно съм на годините на татко Гошо.Писмото Ти до него възприемам като посланията в духа на Апостол Павел, които той пише до приятелите си през годините извън страната си и от затвора. Такива послания Ти вече написа към децата си, към майка си, към баща си, но комплектът все още е непълен.Липсва послание в същия дух до свекървата и до сина й. За да затвориш кръга около Теб изцяло.
Поздрави този път за чистата Ти душа,
Коста
цитирай
12. erato7 - Моите най-искрени съболезнова...
23.09.2011 19:40
Моите най-искрени съболезнования, Руми!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2232653
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19220
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031