Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2010 04:23 - Здравей, Бложе
Автор: osi4kata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9476 Коментари: 64 Гласове:
93


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера имах неприятен коментар под един мой стих. Разбира се, коментарът беше от анонимен читател. Побеснях, оскубах си косите, направих си мислено сепуко, хвърлих два къча и се деактивирах. Някой или някои се опитват да ме принижат до нивото си и за малко да успеят. Да, ама НЕ.

Бложе, ще продължавам да пиша, колкото си искам и за каквото си искам. Нито един фанатик, малоумник, графоман , нимфоманка или просто плебей няма да ми отнеме правото да пиша.


Свободните ми и неплатени занимания са мой личен избор.

Та, такива ми ти работи...

Ей, ти!  Анонимус - ЕБСВГЗ :)))))))))))))



Гласувай:
99



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Правилно! Продължавай да пишеш! ...
26.08.2010 05:30
Правилно! Продължавай да пишеш! Никой няма право да те спира да си казваш мнението! А пък теб не те ли е удрял Животът направо през лицето. И то - няколко пъти, а? Защо си толкова обидчива? Я се стегни! Я тропнИ с крак! Всички сме много емоционални. Ама трябва да бъдем и мъжествени, и силни. Защото мъжете спят. Да ги будим? Нема нужда. Сами ще се справим. ПишИ! Напук.
цитирай
2. eien - Колко нежно пишете ,
26.08.2010 05:44
а тук на финала едни главни букви...трябва да а преляла чашата.
цитирай
3. osi4kata - Правилно! Продължавай да пишеш! ...
26.08.2010 05:55
injir написа:
Правилно! Продължавай да пишеш! Никой няма право да те спира да си казваш мнението! А пък теб не те ли е удрял Животът направо през лицето. И то - няколко пъти, а? Защо си толкова обидчива? Я се стегни! Я тропнИ с крак! Всички сме много емоционални. Ама трябва да бъдем и мъжествени, и силни. Защото мъжете спят. Да ги будим? Нема нужда. Сами ще се справим. ПишИ! Напук.


никой никога не ме е удрял през лиицето, дори живота. Знаят, че ще ги смачкам.
Който не иска да ме чете, да не се чувства длъжен. Отнася се до всички. Ако не ви изнася това, което пиша - ваша си работа.

Вървете по дяволите с овчите си възклицания и възторзи, защото 80% от пишещите тук имат по 5-6 ник-а. С едната ръга галят, а с другата убиват.
Да не мислите, че съм паднала от Марс и не знам за какво става въпрос?
цитирай
4. osi4kata - а тук на финала едни главни букви. . . ...
26.08.2010 05:58
eien написа:
а тук на финала едни главни букви...трябва да а преляла чашата.


не ми е направило впечатление, че пиша много нежно. Пиша истината и не преигравам, нито се превъзбуждам. Пиша, както чувствам.

Главните букви са за всички подли копелета.
цитирай
5. injir - Хареса ми това:, , Ще ги смачкам, , ...
26.08.2010 06:10
Хареса ми това: ,,Ще ги смачкам,,:)/ Между другото аз имам само един ник. Този./
цитирай
6. osi4kata - Хареса ми това:, , Ще ги смачкам, , ...
26.08.2010 06:12
injir написа:
Хареса ми това: ,,Ще ги смачкам,,:)/ Между другото аз имам само един ник. Този./


искрено те поздравявам :)

цитирай
7. room1423 - Уф, таман се чудех къде изчезна, ...
26.08.2010 06:27
Уф, таман се чудех къде изчезна, добре, че се появи отново:))) Относно неприятните коментари - местиш си ги от единия крачол в другия. И просто си бъди ти! Прегръд!!!!!
цитирай
8. bven - До osi4kata -
26.08.2010 06:57
ако ги приемаш спокойно - тези, другите - като начин на живот около теб, ще се запазиш спокойна и уравновесена. Защото те искат да те видят точно такава - небалансирана и да черпят енергия от това. Лек и спокоен ден ти желая!:)
цитирай
9. анонимен - Докато следваш себе си
26.08.2010 08:08
никой няма да има силата да те препъне :)
цитирай
10. osi4kata - само не ме призовавайте към
26.08.2010 08:15
спокойствие. Всеки от вас би си ударил четирибуквието в тавана от яд.

И аз проповядвах спокойствие, докато не ми "гръмна бушона".
цитирай
11. анонимен - Не се давай!
26.08.2010 08:43
Дай ответен огън по простотията! Ние сме с ТЕБ !
цитирай
12. анонимен - точно така !
26.08.2010 08:54
ЕБСВГЗ !
:))))))))))))))))))))
цитирай
13. stela50 - Бъди себе си и не се поддавай на подобни коментари ...
26.08.2010 08:57
Има ги във всеки блог , и аз първия път излязох извън релси .
Продължавай напред ,страхотна си !
цитирай
14. kapito - ah , dea !
26.08.2010 09:00
едва ли някой се е усъмнил, че Анчо12 съм аз :)
цитирай
15. mamas - Ухааааааа! Яко!!!
26.08.2010 09:08
Замисляла ли си се кои най-често са нападани тук?
Аз вече го приемам като оказване на чест. Неприятно е, но не е нещо, което може да ме събори - виждам, че и с теб е така.
И аз имам само един ник тук и те поздравявам :)))
цитирай
16. kapito - хаха, аз имам още един ник алоооооооооо!
26.08.2010 09:12
страхувайте се! :)
няма да ви кажа кой е, да видим кой ще познае :)
цитирай
17. 777 - Вече съм доволен. )
26.08.2010 09:13
И от теб, и от себе си.
цитирай
18. joysii - Тези, които те харесват и четат с ...
26.08.2010 09:54
Тези, които те харесват и четат с удоволствие твоите стихове, са много повече от анонимните тъпаци.
Тези, чието мнение е важно за теб ,едва ли са сред анонимките.
Излиза, че не си струва да им се обръща внимание на простоиите, които пишат безименно.Завиждат.Това е всичко.
Поздрави и повече усмивки.Точно ти няма от какво да се притесняваш, стиховете ти са прекрасни.
цитирай
19. pegas08 - Osi,този ЛАФ, ще ме умори!
26.08.2010 09:54
Не знае с кой си има работа!
Добре го подреди- как беше- ЕБСВГЗ- , че това си е поезия пар екселанс, с него ще тръгвам на бачкане!
Между другото ЛАФ при Пегасите означава- ЛЕТЯЩА АНОНИМНА ФЪШКИЯ!

Оси, желязо си!
цитирай
20. lb20 - :)
26.08.2010 11:27
По-добре на хората в устата, отколкото в краката! А както виждам ти няма да се оставиш да те тъпчат! Възхищавам ти се! Бъди!
цитирай
21. alexooo - не си ли забелязала, че има една а...
26.08.2010 11:34
не си ли забелязала, че има една анонимна паплач, за които с... в чужди блогове е забавление. Анонимните изобщо не са анонимници, а наши съблогаджии, които искат да те уязвят.
Заради тях промених мотото на блога си:
"Това е моят дом. Не влизайте с мръсни обувки! Не сте желани!"
цитирай
22. eleonoraknyazheva - Ееее, най-сетне.:))
26.08.2010 11:35
И аз като видях, че те няма, си помислих, че си прибързала...
Бой зад врата, ам не за теб, а за мишките!
:)))
цитирай
23. анонимен - Здравей!
26.08.2010 11:42
Можеше и по-остро да се изразиш. Анонимниците разбират от едно нещо, delete.
цитирай
24. smani - (• _ •)
26.08.2010 11:46
С финалните главни букви направо изби рибката! :)
цитирай
25. osi4kata - мразя да мразя...
26.08.2010 11:53
истина е, че анонимците също са блогари. И защо не се подписват - не мога да ги разбера. Като че ли, като им видя ник-а и ще ги позная. :)

На много от душите тук не им е ясно, че това не е форум, а блог.
цитирай
26. hristo27 - Остави ги ден-два да се радват на ...
26.08.2010 12:03
Остави ги ден-два да се радват на простотията си!

Те си избиват комплекси породени от СПУН - Синдром на Придобита Умствена Недостатъчност!
цитирай
27. wonder - Тази мантра...
26.08.2010 12:07
... в края на посланието /ЕБСВГЗ/ си я взимам, за да насуровакам следващия тролски мим, който ще ми развява Пунически войни за кокоши яйца! :)))
А ти просто стой в центъра на вселената си и сътворявай светове с Любов. :)))
цитирай
28. mikino - Можеше и по-остро да се изразиш. ...
26.08.2010 12:09
katana написа:
Можеше и по-остро да се изразиш. Анонимниците разбират от едно нещо, delete.

Това е най-ефективно! И аз имах проблеми, но делетето е истината! Писва им да пишат хахахаха!
Продължавай да пишеш!
цитирай
29. eien - Нежно -
26.08.2010 12:10
Вие пишете както искате, както можете, а аз съм една обикновена читателка. Имам право да възприема стиховете Ви, на които съм попадала, точно според личните ми възприятия и вкус. Така съм ги усетила и не смятам, че има грубост и неуважение в коментара ми.
цитирай
30. sunny2 - Абе, Оси!? Как може да се деактивираш,
26.08.2010 12:17
зарад първия кретен. Никой друг не знае келтски приказки ! Мъртъв съм без теб, жено . Не мога да изгрея и пак ще объркам посоките, ама тоя път ще е завинаги;))
цитирай
31. lubov13 - Бъди , никой не те спира !
26.08.2010 12:20
Ама не върти мръсни игри в блога с поетите и издателите! Нещо много взе да се набиваш не с истински стихове ,а с интриги срещу други блогерки!Май те са ти музата на злобата??
цитирай
32. osi4kata - любов,
26.08.2010 12:28
къде си ме видяла "да въртя" интриги и мръсни игри? Защо говориш наизуст? Кога съм обидила някого? Пиша от няколко месеца тук и ми омръзна да трия боклуци от блога си. И за каква злоба говориш изобщо? Много рядко коментирам, оценявам това, което ми харесва и си пиша в моя блог. Нито се опитвам да правя масовки, нито искам. Теб с какво те дразня? Някога наранила ли съм те?
цитирай
33. kass - Като видях първия си анонимен ко...
26.08.2010 13:05
Като видях първия си анонимен коментар се зачудих дали да ми е гадно или не, стана ми неприятно, ама реших да не си развалям кефа...
и аз имам само един ник и те поздравявам :)...
цитирай
34. niksi - Точно така osi4kata - ЕБГВГЗ. . . . . ...
26.08.2010 13:22
Точно така osi4kata - ЕБГВГЗ.....Аз много харесвам твоите стихове.Благодаря ти че мога да ги чета!
цитирай
35. dolsineq - Точно финала стана най-интересен. ...
26.08.2010 13:34
Точно финала стана най-интересен...:І))))), а стихотворенията ти са много хубави, Осичке...:)
цитирай
36. анонимен - lubov13 ти си куку с диагноза
26.08.2010 14:04
lubov13 написа:
Ама не върти мръсни игри в блога с поетите и издателите! Нещо много взе да се набиваш не с истински стихове ,а с интриги срещу други блогерки!Май те са ти музата на злобата??

И това ти го казвам аз човек, който си разбира от нещата.
цитирай
37. lubol - защо е този мазохизъм?
26.08.2010 14:55
...просто спри анонимните коментатори ;)
цитирай
38. monaliza121 - Не виждам повод за хвалебствия...
26.08.2010 15:56
С "великото" съкращение сте се смъкнали на нивото на анонимния.
Тук е даден добър съвет

lubol - защо е този мазохизъм?
14:55 ...просто спри анонимните коментатори ;)
цитирай
39. blagovestie - Привет, Руми,
26.08.2010 16:09
тези дни не ми остава достатъчно време за блога и съм пропуснала поредната щуротия (или по-скоро лошотия), но се радвам, че си тук!

Ще продължавам да си те чета с огромно удоволствие и се надявам никъде да не мърдаш :)))) :*
цитирай
40. bamby13 - На умряло куч, нож не се вади. Бръ...
26.08.2010 16:15
На умряло куч, нож не се вади. Бръкнала си на някои бездарник в някоя от дупките.Хич да не ти дреме за анонимниците! Това си го знаеш, явно, и без мой коментар.
цитирай
41. hristam - Скъпа, в блога /както и в живота/
26.08.2010 16:22
винаги ще се намери поне един, на когото нещо не му отърваш. Ще те гледа на кръв, ще сумти, ще ти мърморясва, и в повечето случаи изобщо няма и да има друго основание за това, освен, че той самият се чувства недооценен, слаб и безкрайно нищожен точно когато ти си наоколо, защото му напомняш колко недооценен, слаб и безкрайно нищожен е всъщност.
Но докато ни има нас - готините позитивни хора - сумтящите ще драпат някъде по ъглите. Където им е мястото! ;)))))
Пишеш страхотно и си го знаеш, и се радвам, че те открих. :)
цитирай
42. kapito - подкрепям
26.08.2010 16:27
"lubov13 ти си куку с диагноза! "
katana написа:
lubov13 написа:
Ама не върти мръсни игри в блога с поетите и издателите! Нещо много взе да се набиваш не с истински стихове ,а с интриги срещу други блогерки!Май те са ти музата на злобата??

И това ти го казвам аз човек, който си разбира от нещата.

цитирай
43. mikino - Ама не върти мръсни игри в блога с ...
26.08.2010 16:31
lubov13 написа:
Ама не върти мръсни игри в блога с поетите и издателите! Нещо много взе да се набиваш не с истински стихове ,а с интриги срещу други блогерки!Май те са ти музата на злобата??

Оооо я стига! Интригите ги въртят такива като теб! С гадния си нападателен тон! Престанете вече с тия глупости! Не ви ли писна да се джокате??? Няма ли по-смислени неща в блога, които са много по-ценни, от речени-казани думи, на злобни недорасляци!
цитирай
44. svobodnipoeti - Свобадата е силата на смелите!
26.08.2010 17:28
Свобадата е силата на смелите!
цитирай
45. rustam - " Неплатените ти занимания"
26.08.2010 18:48
са твой избор, ако си пишеш вкъщи на компа.
В момента, в който ги пуснеш в сайта на Инвестор ООД, стават и чужд.
Щом ти са толкова големи претенциите, поне първо напиши правилно думата "принижат".
цитирай
46. анонимен - Нещо не ви разбирам. Или не си в час или търсиш теле под вола
26.08.2010 19:40
rustam написа:
са твой избор, ако си пишеш вкъщи на компа.
В момента, в който ги пуснеш в сайта на Инвестор ООД, стават и чужд.
Щом ти са толкова големи претенциите, поне първо напиши правилно думата "принижат".

Не става дума за "мое и чуждо", а за интриги и неинтриги.
Всъщност.. дребни хора, дребни проблеми.
Осичката ще си бръмчи и жили, както си иска. Това го правя е аз. Виж, аз не се засягам от глупави мнения. Дори и откровени ругатни не трия. Никой не може да ви изложи така, както сами можете да се изложите. Е, защо да ви преча?
цитирай
47. scarlety - Aми,
26.08.2010 19:54
анонимните "всичкознайковци и всичкомразещи" никога няма да секнат! Нахлузваш си защитната броня и не могат да достигнат до теб! Или просто ги изключваш! А това ЕБСВГЗ е толкова земно и разбираемо:))))))) Поздрави и давай напред!:)
цитирай
48. kapito - рустам!
26.08.2010 21:13
браво на тебе ! УЧИТЕЛЮ !
който пишеш "овалвасе" като една дума ! ( http://rustam.blog.bg/recepti/2010/08/11/pyrjena-caca.589921 )

"5. Овалвасе в....царевично брашно !!! За най-добър вкус."

Във блога на всеки, включително и в твоя ( а може би даже и в моя ! ), могат да се намерят правописни грешки, допуснати по различни причини.
Заяждаш се откровено!
И предизвикваш да бъдеш "заяден" и ти. И с право.
цитирай
49. mops - "....се опитват да ме принижат до нивото си и за малко да успеят."
26.08.2010 21:14
Обърни внимание на правописа, мадам! куцоват е. А иначе ти си пиши, та кой ли те чете... Мразим дърти квачки.

Уточнявам - думата не се пише приниЖат, а приниЗЯт.
цитирай
50. razkazvachka - Оооосичке! Хич не му се панирай - ти си бойно оръжие - но нали точно тези, които могат
26.08.2010 21:18
да създават - са пред погледа на всички... - и на ценителя, и на нуждаещия се, и на служителя, и на простака, и на невежата, и на неориентираното хлапе - анонимни са роботите, хората на изходите са демиурзите на мрежовата вселена...
цитирай
51. kapito - абе мопс
26.08.2010 21:21
mops написа:
Обърни внимание на правописа, мадам! куцоват е. А иначе ти си пиши, та кой ли те чете... Мразим дърти квачки.

Уточнявам - думата не се пише приниЖат, а приниЗЯт.

Всезнайко !
може да се напише и "принижават", но не мисля, че българският правопис е темата на поста...
цитирай
52. анонимен - Хайде да издребняваме
26.08.2010 21:24
mops написа:
Обърни внимание на правописа, мадам! куцоват е. А иначе ти си пиши, та кой ли те чете... Мразим дърти квачки.

Уточнявам - думата не се пише приниЖат, а приниЗЯт.

Значи... Мопс, Ново изречение започва с главна буква. Има там една куцовата забележка. Сега е ред да кажеш какво обичаш. Млади петли, крехки пиленца или бройлери?
цитирай
53. kapito - катана
26.08.2010 21:31
оказа се, че обича да да пост-ва copy-paste, с един куп правописни грешки в постовете. Това е една друга тема.
цитирай
54. rustam - kapito
26.08.2010 21:55
Недей да манипулираш основната тема!
Това дали правим грешки ние, другите, в случая не е релевантно!
По простата причина, че ние нямаме. Повтарям, за да разбереш - Нямаме! претенциите на авторката.
За разлика от нас - тя има претенции. Щом има - да внимава и да си бърше добре дупарата!
цитирай
55. kapito - Недей да манипулираш основната ...
26.08.2010 22:08
rustam написа:
Недей да манипулираш основната тема!
Това дали правим грешки ние, другите, в случая не е релевантно!
По простата причина, че ние нямаме. Повтарям, за да разбереш - Нямаме! претенциите на авторката.
За разлика от нас - тя има претенции. Щом има - да внимава и да си бърше добре дупарата!

Аз не виждам никъде тук да е написано - "Аз имам претенции, че пиша граматически правилно!" или греша?
Разбира се, че има претенции, но за съвсем други неща. И с право ги има, да знаеш.... :)
цитирай
56. eleonoraknyazheva - Ей, тук човек и да няма
26.08.2010 22:18
скелети в гардероба, ще му дадат една дузина назаем.;)))
Руми, ти си знаеш : нали си желязна лейди.
цитирай
57. kapito - :)
26.08.2010 22:26
:)
цитирай
58. анонимен - Такава врява заради един анонимен коментар ?
26.08.2010 22:44
Междудругото , това ме подсеща да не критикувам никога творчеството ти :-))
цитирай
59. kapito - що бе сарториум?
26.08.2010 22:49
страхуваш се от обесване ли ?
:)
цитирай
60. анонимен - Не .
26.08.2010 22:53
Страхувам се за задника си . Скъп ми е и си го пазя :-))
цитирай
61. lubima - чудесно си го наредила анонимния ...
26.08.2010 22:54
чудесно си го наредила анонимния плиткоумец!И аз не ги харесвам анонимчовците, но ...винаги ще си ги има..явно някои хора така изливат злобичката и завистта си.....
цитирай
62. kapito - сарториум :)
26.08.2010 23:04
това, което сам си направиш и Господ не може да ти го направи ! :)
хм... като се замисля .... да, по-добре не критувай, недей :)))))))
цитирай
63. анонимен - kapito ,
26.08.2010 23:55
още нищо не съм си направил :-))
А сега те оставям , че трябва да ходя да пиша анонимни коментари на поетесите :-))
цитирай
64. kapito - разбирам...
26.08.2010 23:57
това ти е бил "другия" ник :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osi4kata
Категория: Поезия
Прочетен: 2244427
Постинги: 1098
Коментари: 6769
Гласове: 19255
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930